Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Škoda Octavia TDI s vytlučeným filtrem DPF kouří o 3000 % víc. Přesto měřením emisí projde. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Jaroslav (neregistrovaný)
Nevím. Nesleduji. Jezdím a, zatím, STK procházím. Mám ale automat /diesel/, který si řadí, jak se mu zlíbí. Zpravidla do 1700 otáček. Omezovač mám na 4500 otáček, ale to už "jedu" přes 200 km/hod., což je samo o sobě nesmysl. Koncovku mám "černou". Teď /dneska/ jsem navštívil STK, nebudu říkat kde, kde mi emisní technik "vytočil" motor na 3000 a "dal" potvrzení. Během řeči se mi zmínil, že končí, protože "vytočil" motor podle předpisů, měl smůlu a motor "umřel". Majitel na něm vysoudil odškodnění a tak bude nějaký čas splácet a nebude riskovat další soud. No nevím co je dobře, ale asi by se hodilo sjednotit pracovní doby a vrátit se k socialistické veřejné dopravě. K nám "nejede" od revoluce nic, tak jsou v každé chalupě aspoň tři auta.