František (neregistrovaný)
Takže jediný rozumný motor, t.j. dvoulitr, se váže pouze a jenom k čtyřkolce a automatu. Tak sakra kde jsou ty dobré zprávy?! Vždyť škodovka touto nabídkou zákazníky doslova vydírá. Připlatí si nejen za dvoulitr, ale také zs 4x4 a za DSG. Sprostota!
JTz (neregistrovaný)
Ty motory a výkony jsou zajímavé. 1.0 TSI má z původních 85kw jen 81kw. V mé OIII 85kw varianta stačí (přechod z 1.6 atmosféry). Ale ubírat výkonu už bych něchtěl. 2.0 TDI s 85kw je taky nějak "papírově" přidušené. Tak uvidíme kolik Nm z nich vyleze a zda to není jen nutné papírové vyrovnání s Golfem. Ale asi to bude škodovácká klasika, kdy na brzdě budou motory znatelně výkonější. Zatím to vypadá na další evoluci, kdy se vylepší elektronika a od OII zažitý víceprvek v zadu nebude zůstane navždy. Tak snad v MB vylepší alespoň držák na flašky, kde v OII šla pohodlně vyjmout i za jízdy a v OIII je to boj, a snad budou i LED světlomety dobře zkalibrované z už výroby, protože ne každý dealer to umí na první dobrou. Displej výš bude pro uživatele smartfounů výhoda, nebude tak odvádět od pozornosti. Tak přeji OIV ať se povede a neskazí ji cena a tuny nové elektroniky, protože to jinak vypadá na podařenou klasiku.
dominik (neregistrovaný)
A jak je na tom hlučnost při jízdě? Už ji konečně vylepšil? Nebo to pořád chce službu typu: https://www.2din.cz/tlumeni-odhlucneni-auta/ ??