[su_label type="info"]TIP[/su_label] Klikněte na galerii pro větší zobrazení
-
Modernizovaná Škoda Octavia se poprvé ukázala bez maskování
-
Nová přední část dostala rozdělená přední světla
-
Nabídka motorů začíná na objemu 1,0 a končí u dvoulitru
-
Do Octavie přichází řada nových asistentů, třeba ten pro couvání s přívěsem
-
Objednávky začne Škoda přijímat už brzy, první hotové vozy dorazí do showroomů až začátkem příštího roku
Škoda Octavia pro rok 2017 výrazně změní podobu. Omlazené provedení třetí generace dostalo také vylepšený interiér, úspornější motory a nové systémy. První zájemci si budou moci novou verzi Octavie objednat už během listopadu. Hotové vozy ale nedorazí do showroomů dříve než začátkem příštího roku.
Doporučujeme: Škoda Octavia Combi G-TEC: Jeli jsme na CNG Z Prahy do jižního Chorvatska a zpět
Facelift přinesl především přepracovaný design. Octavia 2017 má dělená hlavní světla, která mohou být kompletně diodová. Jiný je také přední nárazník nebo koncové svítilny. Celkově se vzhled Octavie přiblížil modelu Superb. Více prozradí první oficiální fotky a video, které najdete pod článkem.
V interiéru můžeme očekávat nové materiály a jiné barevné kombinace. Přicházejí rovněž další drobnosti v podobě například ambientního osvětlení nebo nového multimediálního systému s dotykovým displejem o úhlopříčce 9,2 palce.
Doporučujeme: Škoda Octavia v úpravě JE Design: 300 koní, 258 km/h a až o 65 mm nižší podvozek
Paleta motorizací nabídne objemy 1,0 až 2,0 litru, respektive spektrum výkonu v rozmezí od 63 kW (86 k) do 135 kW (184 k). Na vrcholu prozatím stojí benzinový čtyřválec 1.8 TSI a dvoulitrový diesel, zájemci o RS si musí ještě počkat. Samozřejmostí je i pohon všech kol, určený zatím pro nejsilnější motorizace 1.8 TSI a 2.0 TDI, a automatická převodovka DSG. Novinkou je volitelný systém Dynamic Chassis Control (DCC), který umožňuje měnit charakteristiky posilovače řízení a tlumičů v režimech Comfort, Normal a Sport.
Modernizace také přináší nové asistenční systémy, například asistent pro couvání s přívěsem, který už známe třeba z Volkswagenů Passat nebo Tiguan.