Vlákno názorů k článku Škoda názorně ukazuje, proč je liftback úspornější než kombi od Axl - Teď ještě aby Škodovka férově uznala výhody sedanu...

Axl (neregistrovaný)
Teď ještě aby Škodovka férově uznala výhody sedanu před liftbackem :-) - vyšší tuhost karoserie: liftback je rozpáraný až po střechu, vlastně ještě víc, než combi - sedan má jen malou díru a navíc ještě mezi zadními koly travezru-výztuhu, kterou do liftbacku dát nejde - nižší hluk od zadní nápravy: liftback i combi mají zadní nápravu v podstatě v kabině, sedan ji má ve skutečně odděleném kufru. A ne, nějaké bakelitové platíčko u kombíku či liftbacku tomu už moc nepomůže. Prostě v sedanu je ticho, lidi na zadních sedačkách se mohou v pohodě bavit s lidmi na těch předních, nemusí přeřvávat hluk zadní nápravy. Liftbacku tak zbývá jediná výhoda: praktičtější kufr pro paštikáře, pro chataře prevážející na podzim bedny jablek z chaty do panelákového sklepa, pro řemeslníky převážející pixly barev a štafle.
Karell (neregistrovaný)
Má to prostě výhody i nevýhody. Ale (celý) Evropský trh se prostě podle prodejů variant už dávno rozhodl, že u běžných aut sedany téměř nechce. A nemá cenu dělat v mainstreamu něco, čeho se prodá málo.