Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Škoda názorně ukazuje, proč je liftback úspornější než kombi. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Axl (neregistrovaný)
Teď ještě aby Škodovka férově uznala výhody sedanu před liftbackem :-) - vyšší tuhost karoserie: liftback je rozpáraný až po střechu, vlastně ještě víc, než combi - sedan má jen malou díru a navíc ještě mezi zadními koly travezru-výztuhu, kterou do liftbacku dát nejde - nižší hluk od zadní nápravy: liftback i combi mají zadní nápravu v podstatě v kabině, sedan ji má ve skutečně odděleném kufru. A ne, nějaké bakelitové platíčko u kombíku či liftbacku tomu už moc nepomůže. Prostě v sedanu je ticho, lidi na zadních sedačkách se mohou v pohodě bavit s lidmi na těch předních, nemusí přeřvávat hluk zadní nápravy. Liftbacku tak zbývá jediná výhoda: praktičtější kufr pro paštikáře, pro chataře prevážející na podzim bedny jablek z chaty do panelákového sklepa, pro řemeslníky převážející pixly barev a štafle.