Axl (neregistrovaný)
Teď ještě aby Škodovka férově uznala výhody sedanu před liftbackem :-) - vyšší tuhost karoserie: liftback je rozpáraný až po střechu, vlastně ještě víc, než combi - sedan má jen malou díru a navíc ještě mezi zadními koly travezru-výztuhu, kterou do liftbacku dát nejde - nižší hluk od zadní nápravy: liftback i combi mají zadní nápravu v podstatě v kabině, sedan ji má ve skutečně odděleném kufru. A ne, nějaké bakelitové platíčko u kombíku či liftbacku tomu už moc nepomůže. Prostě v sedanu je ticho, lidi na zadních sedačkách se mohou v pohodě bavit s lidmi na těch předních, nemusí přeřvávat hluk zadní nápravy. Liftbacku tak zbývá jediná výhoda: praktičtější kufr pro paštikáře, pro chataře prevážející na podzim bedny jablek z chaty do panelákového sklepa, pro řemeslníky převážející pixly barev a štafle.
iv (neregistrovaný)
bych neřešil spotřebu, poněvadž auto začínající na hmotnosti od 1338 kg (prázdné) nutně musí mít nízkou spotřebu, nevýhodou pak je málo vyztužená karoserie pro náraz zezadu a možná i zepředu, a fatální následky pro posádku, viz nedávno náraz malého mercedesu do policejního služeního vozu (v Praze) zezadu nebo dříve náraz zepředu Mustangem, v obou případech z toho škodovka vychází hodně špatně.
Zdenda (neregistrovaný)
Zdravím, zajímalo by mě jak je to s hlukem.. ten aerodynamickej hluk mi az tak moc nevadí, ale hluk od kol bych chtěl mít pořešenej (https://www.2din.cz/tlumeni-odhlucneni-auta/) kdybych do něj nakoenc šel.