Názory k článku Škoda názorně ukazuje, proč je liftback úspornější než kombi
Axl
(neregistrovaný)
15. 7. 2020 9:46
Teď ještě aby Škodovka férově uznala výhody sedanu před liftbackem :-)
- vyšší tuhost karoserie: liftback je rozpáraný až po střechu, vlastně ještě víc, než combi - sedan má jen malou díru a navíc ještě mezi zadními koly travezru-výztuhu, kterou do liftbacku dát nejde
- nižší hluk od zadní nápravy: liftback i combi mají zadní nápravu v podstatě v kabině, sedan ji má ve skutečně odděleném kufru. A ne, nějaké bakelitové platíčko u kombíku či liftbacku tomu už moc nepomůže. Prostě v sedanu je ticho, lidi na zadních sedačkách se mohou v pohodě bavit s lidmi na těch předních, nemusí přeřvávat hluk zadní nápravy.
Liftbacku tak zbývá jediná výhoda: praktičtější kufr pro paštikáře, pro chataře prevážející na podzim bedny jablek z chaty do panelákového sklepa, pro řemeslníky převážející pixly barev a štafle.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Bx
(neregistrovaný)
15. 7. 2020 10:23
To jsou zase kecy! Prej zadní náprava v kabině
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Loysa
(neregistrovaný)
28. 7. 2020 15:10
Pan chytrák :-)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Karell
(neregistrovaný)
16. 7. 2020 8:33
Má to prostě výhody i nevýhody. Ale (celý) Evropský trh se prostě podle prodejů variant už dávno rozhodl, že u běžných aut sedany téměř nechce. A nemá cenu dělat v mainstreamu něco, čeho se prodá málo.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tom
(neregistrovaný)
15. 7. 2020 9:59
Je možný aby zadní část ovlivnila tok na podvozku? Někdo nám tu kecá bych řekl
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jarda P
(neregistrovaný)
15. 7. 2020 11:34
Přesně tak. Sedan je z hlediska hluku a aerodynamicky nad liftbackem.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin
(neregistrovaný)
15. 7. 2020 15:48
Tak ještě že má ten kombík zadní spojler, jinak by to šlo úplně do kopru.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jiří
(neregistrovaný)
15. 7. 2020 15:58
Docela by mě zajímalo, jak to srovnání dopadne, když dám na kouli nosič kol a na něho 3 kola.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
iv
(neregistrovaný)
15. 7. 2020 16:25
bych neřešil spotřebu, poněvadž auto začínající na hmotnosti od 1338 kg (prázdné) nutně musí mít nízkou spotřebu, nevýhodou pak je málo vyztužená karoserie pro náraz zezadu a možná i zepředu, a fatální následky pro posádku, viz nedávno náraz malého mercedesu do policejního služeního vozu (v Praze) zezadu nebo dříve náraz zepředu Mustangem, v obou případech z toho škodovka vychází hodně špatně.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
martin
(neregistrovaný)
15. 7. 2020 17:32
ja jedine LPG a kombi.s taznym.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
modrý krokodýl
(neregistrovaný)
16. 7. 2020 16:55
mám sedan i kombi od stejné automobilky. Kobík je super tichý (beruu běžné auto, ne RR) a v sedanu na sebe musíme křičet.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Zdenda
(neregistrovaný)
13. 5. 2021 9:30
Zdravím, zajímalo by mě jak je to s hlukem.. ten aerodynamickej hluk mi az tak moc nevadí, ale hluk od kol bych chtěl mít pořešenej (https://www.2din.cz/tlumeni-odhlucneni-auta/) kdybych do něj nakoenc šel.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat