Lukáš Volena (neregistrovaný)
Páni, to je mi novinka hodna článku. Koukám, že PR škodovky jede na plné obrátky, nebo snad ne? Dle mého názoru je Kodiaq nepovedený kus, což dokazují i jeho prodeje. Vážně si někdo myslí, že nějaké logo ve výrobní hodnotě 50,- ho zachrání? Pochybuji.
David Veselý (neregistrovaný)
Bože, to už je na tom škodovka tak špatně, že propaguje takové články? Změna barvy V? Opravdu? Větší nesmysl jsem snad nečetl. Taky už vás tohle "vychvalování koncernu" tak neskutečně štve? Kort, když všichni moc dobře víme, že škodovka má svá léta už dávno za sebou!
Láďa (neregistrovaný)
Jojo jen ten paskvil pořádně propagujte to fakt škodovka umí podplatit kde se dá, hlavně ať to lidi naláká. Měli by si už konečně přiznat, že už neumí vyrábět pořádná auta. Je to furt jedno a to samé jo kdyby přišli s nějakým eko vozem co má šťávu, tak neřeknu nic,ale co vymýšlí to se prostě nedá.
LukasI. (neregistrovaný)
cela slavna skodovka ma jen na karoserii zamerne 10 kurvitek, takze od dob co to vim uz to koncernove auto nemam rad