Vlákno názorů k článku Škoda Kodiaq vs. 10 dalších SUV: Srovnání klíčových vlastností od Ing.Bc.Zdeněk Johanovský - Pánové ,srovnáváte nesrovnatelné.Konkurence pro Kodiaq není Hyundai Tucson,...

Ing.Bc.Zdeněk Johanovský (neregistrovaný)
Pánové ,srovnáváte nesrovnatelné.Konkurence pro Kodiaq není Hyundai Tucson, ale Hyundai Grand Santa Fe a tady Škoda jasně prohrává- viz https://www.hyundai.cz/modely/grand-santa-fe. Ostatní konkurenty nehodnotím,jelikož neznám jejich data.Škodovce bych přál úspěch,ale musí přidat na tempu a popřemýšlet na cenové politice( výbava+cena a nesmyslné příplatky za to ,co je jinde standard). Mějte fajn
Filda (neregistrovaný)
Zdenku, rozhodne to nemuzeme srovnavat podle cenovky. Skoda Kodiaq se profiluje jako velke SUV a proto srovnávat ho s Renault Kadjarem je jako srovnavat Messiho a Rosického :-) Analogicky "podle penez" srovnávat Kodiaqa s Renault Kadjarem je taky nesmysl. Takze konkurence pro Kodiaq : Hundai Santa Fe, Volvo XC90, VW Touareq - nikoliv Tiguan. Prosím a vynechme "peníze" - ty v tomto článku nikdo neřeší ! Jinak toto je článek "na zakázku" a proto srovnává s nesrovnatelnými. Podstatou věcí na zakázku je vyhrát za každou cenu :-) Nicméně autor dobře pochopil zadání ! :-)
Pavel (neregistrovaný)
Fildo, souhlasím, že Kadjar není vhodná konkurence pro srovnání. Zároveňa ale nemůžete myslet vážně, že Škoda tímto modelem míří na vozy typu Touareg a XC90? Když se podíváte na všechny modely Škodovky, vždy je její strategie stejná. Cena vozu řadí model do určité kategorie, ale vnitřní prostor a využitelnost jej řadí o kategorii výše. Portfolio modelů, ze kterých zájemci vybírají se přece vždy řídí cenou. Zájemce o Kodiaq nebude vůbec o Volvu XC90 uvažovat právě kvůli naprosto odlišné cenovce. Mimochodem úplně stejně to bude naopak. Pavel
Core (neregistrovaný)
Proč srovnáváte velké SUV od Škodovky s kompaktními SUV od jiných výrobců? Očividně se srovnání třeba s Kia Sorento Škodovka bojí, že svým zaplaceným "novinářům" raděj dává instrukce, aby dělali z čtenářů idioty. A ne, Kia Sorento opravdu není dvakrát tak drahá jak Škoda Kodiaq. Stačí otevřít třeba TipCars: ŠKODA Kodiaq, 1,4 TSI / 92 kW Ambition / manuál, tachometr 3246 km, 789 000 Kč s DPH: dálkové centrální zamykání, dešťový senzor, kola z lehkých slitin, kontrola tlaku v pneu, ostřikovače světlometů, přední mlhovky, střešní nosič, tónovaná skla, ukazatel vnější teploty, vyhřívaná zrcátka, xenonové světlomety, zadní stěrač s ostřikovačem, dělená zadní sedadla, el. ovládání oken, el. ovládání zrcátek, Isofix, klimatizace automatická, loketní opěrka přední, loketní opěrka zadní, malý kožený paket, Maxi Dot, multifunkční volant, nastavitelný volant, navigační systém, palubní počítač, tempomat, vyhřívaná sedadla, Autorádio, 6ti stupňová převodovka, ABS - antiblokovací systém, ASR - protiprokluzový systém, BAS - brzdový asistent, ESP - stabilizace podvozku, parkovací senzory, posilovač řízení, start-stop systém, airbag kolenní, airbag řidiče a spolujezdce, airbag střešní, airbagy boční, airbagy boční zadní, imobilizér, startování tlačítkem Kia Sorento 2.2 CRDi 4x4 Exclusive, nafta, 147 kW (199 PS) / tachometr 71 km / 849 980 Kč s DPH: centrální zamykání, centrál dálkový, alarm, imobilizér, el. okna, el. zrcátka, el. sklopná zrcátka, vyhřívaná zrcátka, mlhovky, xenonové světlomety, ostřikovače světlometů, aut. klimatizace, klimatizovaná přihrádka, dělená zadní sedadla, vyhřívaná sedadla, el. seřiditelná sedadla, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, výškově nastavitelná sedadla, nastavitelný volant, multifunkční volant, vyhřívaný volant, 8x airbag, palubní počítač, satelitní navigace, venkovní teploměr, litá kola, ABS, stabilizace podvozku (ESP), brzdový asistent, senzor tlaku v pneumatikách, posilovač řízení, manuální převodovka, 6 rychlostních stupňů, pohon 4x4, tempomat, senzor stěračů, senzor světel, plní 'EURO VI', USB, AUX, denní svícení, hands free, dvouzónová klimatizace, bluetooth Zdá se mi to, nebo auto za tři čtvrtě mega u škodovky nemá ani navigaci? :-O