nemám jméno (neregistrovaný)
Ale tu se píše jen o rozvážení zparchanělých děcek, co nemaj nohy a jsou líné po rodičích. Na to by stačila bohatě Thalie. Já vím, nebylo by to dost cool.... Každopádně pro tyto účely je i tento litrový motor s 85kW plně dostačující.
Petr K (neregistrovaný)
V obou autech jsem najezdil tisicovky km, a za mě jasně vede Octavia. Mnohem prostornější, tišší, lépe utlumená od vibrací, při pohodlnějším podvozku výrazně jistější jízdní vlastnosti. Jako jedinou reálnou výhodu Karoqu bych viděl vyšší stavbu a o něco modernější arechitekturu palubní desky. Jinak se jedná o poměrně malé, mizerně odhlučněné auto na absurdně tvrdém a uskákaném podvozku. Určitě bych si ho vzhledem k omezenému vntiřnímu prostoru netroufl považovat za plnohodnotné rodinné auto.
nemám jméno (neregistrovaný)
https://www.honda.cz/content/dam/local/czech-republic/cars/katalogy-ceniky/CZ%20cen%c3%adk%20CR-V-2019.pdf Fakt za tyto, resp. shodné peníze ?? Když pominu fakt, že je to naprosto škaredé obludárium jak temná noc, tak opravdu nechápu, kde jsi našel uvedenou informaci. Jinak samozřejmě věřím tomu, že Honda má pod kapotou jednoznačně lepší techniku, než recenzovaná Škodovka.
Petr K. (neregistrovaný)
Však já neříkám, že je tichá. Není (i když já v ní měl vždy 2.0 TDI, s 1.0 TSI to asi bude výrazně lepší), ale oproti Karoqu s tím samým motorem je to o level civilizovanější auto. Z Karoqu mě celkem rychle začne bolet hlava. Subjektivně, jestli mám "přeletět" Německo ve slušně vybavené Octavii nebo Superbu, v tom mi nikdy žádný podstatný rozdíl nepřišel, ale absolvovat tu samou cestu Karoqem nebo Kodiakem, to je rozdíl přímo propastný.
Zdenda (neregistrovaný)
Dobře placená reklama, kdy je pokles prodeje vozů s tříválci.Dát motor ze stěrače /tříválec do dvoutunového vozu/přináší problémy jako jsou prasklý klikový hřídel, ohnuté ojnice, prasklé písty to jsou hodně drahé opravy. viz článek https://autobible.euro.cz/skoda-karoq-vs-octavia-combi-1-0-tsi-dsg-rodinne-dilema/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
tukator (neregistrovaný)
Ty tři sedačky vzadu jsou výsměch. Pokud tam je kategorie nad 18 kg, která se poutá pásy auta, děti na dvou bočních sedačkách se nezapnou - prostřední brání přístupu k zámkům pásů.... Zde je řešení pouze 3 rovnocenné sedadla, což škoda nenabízí... I Dacia je na tom lépe.
Pavel Kučera (neregistrovaný)
Tříválcový motor je děs, nechápu proč to vůbec začli vyrábět. Mám tříválec 1,4 TDI v Roomsteru a je to děs, absolutní diskomfort. Ať už zvukově , vibracemi i údržbou. prostě tříhrnek nikdy víc.
petrsss7 (neregistrovaný)
Zdravím, Já mám Octavii a asi po roce jsem začal mít potíže s odhlučněním. To jsem nakonec vyřešil pomoci tohoto balíčku https://www.2din.cz/tlumeni-odhlucneni-auta/odhlucneni-vozu-ekonom/ . Manželka ma Karoq a v porovnáni s mojí octavkou je fakt hlučná :D Ikdyž jsem čekal, že to bude naopak