Vapno (neregistrovaný)
Tak ono Favorit je najdôležitejší model značky Škoda v jej histórií. Žiadny iný automobil nebol dôležitejší a žiadny iný už nikdy ani nebude. Nebyť Favorita, tak by Škodovku stretol rovnaký osud ako Zastavu či FSO. Myslím, že ak by v roku 1991 prišli do Škodovky zástupcovia VW a uvideli by Škodu rady 742, otočili by sa na päte...
poldiy (neregistrovaný)
V době kdy jezdily Favoriti a Formany u policie ČR jsem ještě neměl řidičák. Ale také nejezdili tolik aut. Takže my jezdili o sto šest. Každý večer si půjčili auto tatíka jedno z nás a drandilo se. A vím, že jsme s kámošem podle světel poznali policejního Formana, nebo Favorita na hodně velkou vzdálenost. Prostě ty devadesátý léta byly parádní. Nikdy se nikomu nic nestalo. Ikdyž pár úsměvných příběhu se našlo, teda vlastně hodně....
youda (neregistrovaný)
Dnes se za sběratelské a investiční auta vydává kde co. Kdyby to měli nějaký raritní stav, málo najeto tak snad za 30 let by to mohlo mít nějakou cenu. Aktuálně je to z hlediska investice nebo sběratelství nesmysl jako pálky co chtějí blázni za křápy 105 a 120 :-d
Robert (neregistrovaný)
Jo, Excellent byl krásný, vůbec tyhle akční edice Favoritů se mi moc líbily. Já jsem v 90. letech vlastnil verzi Sport Line, měl podobná litá kola jako Excellent, světle červenou barvou, zeleně tónovaná skla a krásné barevné čalounění sedaček a výplně dveří. Dodnes si vyčítám, že jsem ho prodal, protože dnes už na rozdíl od běžných Favoritů není prakticky k sehnání.
Míra Vlčák (neregistrovaný)
Tak já mám formana 135bmm a 136bmm special line 50kw, a ten lítá jak raketa. Pak mám krátké karburátorové fáčko black line. Miluji je, nikdy bych je nevyměnil za ty hnusný a přetechnizovaný euro popelnice. Fáčka a feldy jsou poslední auta, které mají duši a opravíte si hodně na nich sami.