Názory k článku Škoda Forman začíná ukazovat sběratelský potenciál. Zvlášť v limitované edici Excellent
Jarda
(neregistrovaný)
19. 4. 2020 18:14
Nechápu, co je na takový popelnici zajímavý. Jedině pro fandu značky, co nemá peníze, jinak to nemá hodnotu žádnou.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Roman
(neregistrovaný)
19. 4. 2020 20:35
Pokud jste nezažil 90 a věkem nebyl pod 30 je ta otázka v podstatě správná. Pro mě to je první auto ve firmě první dovolená s detmi v Itálii a úplně něco jiného než naše stará Š100. Byť jsme ji milovali. Prostě nostalgie.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vapno
(neregistrovaný)
22. 4. 2020 8:37
Tak ono Favorit je najdôležitejší model značky Škoda v jej histórií. Žiadny iný automobil nebol dôležitejší a žiadny iný už nikdy ani nebude. Nebyť Favorita, tak by Škodovku stretol rovnaký osud ako Zastavu či FSO. Myslím, že ak by v roku 1991 prišli do Škodovky zástupcovia VW a uvideli by Škodu rady 742, otočili by sa na päte...
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
poldiy
(neregistrovaný)
19. 4. 2020 18:39
V době kdy jezdily Favoriti a Formany u policie ČR jsem ještě neměl řidičák. Ale také nejezdili tolik aut. Takže my jezdili o sto šest. Každý večer si půjčili auto tatíka jedno z nás a drandilo se. A vím, že jsme s kámošem podle světel poznali policejního Formana, nebo Favorita na hodně velkou vzdálenost. Prostě ty devadesátý léta byly parádní. Nikdy se nikomu nic nestalo. Ikdyž pár úsměvných příběhu se našlo, teda vlastně hodně....
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
youda
(neregistrovaný)
19. 4. 2020 19:21
Dnes se za sběratelské a investiční auta vydává kde co. Kdyby to měli nějaký raritní stav, málo najeto tak snad za 30 let by to mohlo mít nějakou cenu. Aktuálně je to z hlediska investice nebo sběratelství nesmysl jako pálky co chtějí blázni za křápy 105 a 120 :-d
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Marty
(neregistrovaný)
19. 4. 2020 22:12
Ja mel v devadesatkach Favorita Silver Line, elektrony, zadni spojler, central, metaliza. To byl stroj! Nostalgie...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Robert
(neregistrovaný)
22. 4. 2020 13:04
Jo, Excellent byl krásný, vůbec tyhle akční edice Favoritů se mi moc líbily.
Já jsem v 90. letech vlastnil verzi Sport Line, měl podobná litá kola jako Excellent, světle červenou barvou, zeleně tónovaná skla a krásné barevné čalounění sedaček a výplně dveří.
Dodnes si vyčítám, že jsem ho prodal, protože dnes už na rozdíl od běžných Favoritů není prakticky k sehnání.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Míra Vlčák
(neregistrovaný)
23. 4. 2020 21:14
Tak já mám formana 135bmm a 136bmm special line 50kw, a ten lítá jak raketa. Pak mám krátké karburátorové fáčko black line. Miluji je, nikdy bych je nevyměnil za ty hnusný a přetechnizovaný euro popelnice. Fáčka a feldy jsou poslední auta, které mají duši a opravíte si hodně na nich sami.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat