Pavel T. (neregistrovaný)
Favorit na obrázku není zrovna ve skvělém stavu, dveře u řidiče jsou evidentně přelakované, ne-li vyměněné. Osobně Favorita (GLX z přelomu let 1993/1994) vlastním a jsem s ním spokojený. Oproti zde předvedenému modelu vypadá zvenčí i zevnitř lépe (barva červená sportline, tmavý interiér, velurové sedačky, litá kola (na zimu plecháče se středovými pokličkami a kryty matic), zadní stěrač, orig. přítlačná křídla a spoilery, třetí brzdovka, centrál, zvuková signalizace zapnutých světel, autorádio Gelhard + 4xrepro, digitální hodiny Tesla). Jízda po dálnici není problém - dech začíná ztrácet až nad 140 km/h, maximálka je lehce nad 150 (rychloměr dokonce ukazuje 160) - a hlučnost je menší než u starší tříválcové Fabie. Favorit je jedním z posledních aut, které opravdu musíte řídit a jste v úzkém kontaktu s vozovkou. - Největším problémem je bezpečnost, protože byť je auto bez koroze, jeho karoserie není příliš odolná. Sám jezdím třicet let bez nehod, ale člověk nikdy neví, na koho ve stále houstnoucím provozu natrefí ...
Kočka (neregistrovaný)
Proč porovnáváte auta od dvou různých výrobců ? Dřívější AZNP ŠKODA nemá s dnešní montovnou patřící VW nic společného.