Odpověď na názor
Odpovídáte na názor k článku Škoda Favorit byla nejlepší auto socialistického bloku. Zde je důkaz. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Ladislav
(neregistrovaný)
10. 5. 2018 16:23
Ještě drobnost pro diskutující, doopravdy si myslíte, že návrh vozidla co se týče rozložení hmotnosti je tak le jednoduchý ? Ó nikoliv, kdo někdy slyšel o výpočtu matematického těžiště vozidla mi dá za pravdu. A od chvíle, kdy tohle zjísíte matematicky operujete pouze s tím.
Kdo někdy slyšel o pevnosti a pružnosti začne uvažovat o prostorových skořepinových svařencích a jejich konečné tuhosti. A to podstatné - kdo někdy slyšel o ocelích tzv. TRIP, tedy s Transformačně induktivní plasticitou, ten bude uvažovat o karosářských výliscích. Ještě bych do toho zaplandal svařitelnost - tzv. Uhlíkový ekvivalent. Už někdo viděl, že karoserie se bodově svařují s předehřevem ?? Který z diskutéru mi tedy řekne, jak to automobilky dělají, že poradí svařit vysokopevnostní oceli bez toho, aby ve svárech praskaly ? Jednoduše, tavný svarový bod, prodleva proudový skok žíhání mikrookolí svaru a odjezd.
Takže pojďme diskutovat o vaření guláše na ohni a vyserme se na konstrukci a kinematiku pohybu kolových vozidel. Delší čas jsem to studoval na vyšce a ´dakujem, zase nič neviem.
l.m.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM