Názor k článku Škoda Favorit byla nejlepší auto socialistického bloku. Zde je důkaz od Ladislav - Ještě drobnost pro diskutující, doopravdy si myslíte, že...

Ladislav (neregistrovaný)
Ještě drobnost pro diskutující, doopravdy si myslíte, že návrh vozidla co se týče rozložení hmotnosti je tak le jednoduchý ? Ó nikoliv, kdo někdy slyšel o výpočtu matematického těžiště vozidla mi dá za pravdu. A od chvíle, kdy tohle zjísíte matematicky operujete pouze s tím. Kdo někdy slyšel o pevnosti a pružnosti začne uvažovat o prostorových skořepinových svařencích a jejich konečné tuhosti. A to podstatné - kdo někdy slyšel o ocelích tzv. TRIP, tedy s Transformačně induktivní plasticitou, ten bude uvažovat o karosářských výliscích. Ještě bych do toho zaplandal svařitelnost - tzv. Uhlíkový ekvivalent. Už někdo viděl, že karoserie se bodově svařují s předehřevem ?? Který z diskutéru mi tedy řekne, jak to automobilky dělají, že poradí svařit vysokopevnostní oceli bez toho, aby ve svárech praskaly ? Jednoduše, tavný svarový bod, prodleva proudový skok žíhání mikrookolí svaru a odjezd. Takže pojďme diskutovat o vaření guláše na ohni a vyserme se na konstrukci a kinematiku pohybu kolových vozidel. Delší čas jsem to studoval na vyšce a ´dakujem, zase nič neviem. l.m.