Vlákno názorů k článku Škoda Fabia Combi 1.0 TSI: Jaký byl půlrok ve společnosti benzinového tříválce? od Lukáš Meistner - Vážený pane Ditrrichu, takový zavěr o tomto autě může...

Lukáš Meistner (neregistrovaný)
Vážený pane Ditrrichu, takový zavěr o tomto autě může napsat jen člověk co to má zadarmo půjčený. Ja škodovky nerad, spíš proto, že mě ty auta nudí. Nekoupil bych si ani VW, Seat a možná u staré audi A4 bych udělal vyjímku. Ale škodovku, tu určitě ne. Jezdí tady v tom každý a je to nuda. Měl jsem služebního Rapida s 1,2 TSI (čtyřválec) a máte pravdu. Celkem svižně to jezdí a nestěžoval jsem si. Ale to bylo hlavně tím, že mě uklidňovalo, že to není moje, že mám kartu na benzín, že nemusím jezdit velké vzdálenosti a že jsem nemusel přemýšlet nad tím, že to budu muset jednou nějakému chudákovi prodat. Tady ty minimotůrky aby jeli, tak se musím vytáček, hodně vytáčet. Pak to brutálně, žere, řve a zážitek je to jen pro masochisty. Motor dostává hrozně zabrat a po sto tisících jsou ty motory v nevalném stavu nebo se mýlím pane Dittrichu?
Ditmen (neregistrovaný)
Honza m. litr má max .zátah od nízkých otáček??? V čem jsi doposud jezdil???Zafouká vítr a každý cyklista tě předjede nedej bože,když máš plně obsazené auto a vůbec nedej bože,když v tom hnusu zapneš klima!!! Hahahaha to je brko vole viď? Jen český idiot si tuhle hrůzu žeroucí 10l koupí...
Host (neregistrovaný)
Ty motory znám velice dobře a nechápu po tom co jste v tom jezdil jak můžete psát ze se musí vytáčet. Díky zprevodovani a rozsahu krouticiho momentu se devadesát procent provozu pohybuje od 1500 do 3000 otáček. Životnost? Nejstarší 1,2 77 Kw co nám tu jezdí má 360 tisíc km, novější 81 Kw 210 tisíc km a obě bez ztráty kytičky. Vaše teorie si nechte do hospod realita je jiná.
Rudolf L (neregistrovaný)
Nevim, jak to máte s tím vytáčením,ale zrovna to TSI (1,2) jede stejně od spodu jako staré TDI (obě auta jsem vlastnil) tak že mluvím z vlastní zkušenosti. Myslím že Škodu nikdo v této zemi nikomu nevnucuje a přesto si ji spousta lidí objedná a vydrží čekat i půl roku než jim přijde z fabriky která není ani 50 km od Prahy. A to o něčem svědčí! Spousta lidí zde popisuje jak vlastní atmosférický dvoulitr Mazda a přesto má tato automobilka problém prodat víc jak 100 aut. Takže to jen pro porovnání...
David (neregistrovaný)
Lukáši : Musím se přidat k Hostovi. Podle mě jste nic s motorem TSI ještě nikdy neřídil. Vytáčet ? Ale jistě. Při předjíždění musíte auto vytáčet. Nicméně každou 16istovku atmosféru musíte vytáčet podstatně více a hlavně v celém spektru cestování. 1.2TSI 77kW v Octavii točilo na dálnici těsně pod 3000 otáček, tzn, polovinu červeného maxima (aktuálně má najeto 256.000 s původním motorem i turbem !). To Vám přijde hodně ? Podívejte se v té 16istovce ! Budete tam mít min. o 700-1000 otáček více... Takže Vaše vyjádření považuji za neopodstatněné (nechci psát hloupé)