Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Škoda Fabia Combi 1.0 TSI: Jaký byl půlrok ve společnosti benzinového tříválce?. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
kolemjdoucí (neregistrovaný)
Nesouhlasím, že dynamika neschází ! Já s tím jezdím v práci a doma mám 1,6 atmosféru a musím konstatovat, že se to rozjíždí líněji, pak se to dynamicky chová jako ta 1,6 ale když nastane situace, kdy je potřeva maximum výkonu, tak tam od 3500 tisíc otáček už nic navíc není, jenže 1,6 mě v tento moment ve štychu nenechá a akceleruje nad tuto hranici dále a dá nějaký výkon navíc, ale i tak je na dnešní dobu slabá a už mě nestačí k předjíždění kamionů. 1. problém se v praxi projevuje tak, že s tímhle litrtem déle stojím v křižovatkách a dávám přednost i vozům ve větší vzdálenosti, protože dokáže při rozjetí i chcípnout jak je slabá pod hranicí 1500 otáček, vyloženě otravný, hodně otravný. 2. problém je, že oba motory 1.0TSI i atmsoféra 1,6 , jsou na dnešní dobu líný šunky a předjíždění kamionů je s nimi o život. Tak já nevím, kdo by si chtěl dneska koupit tak drahý auto a pak se trápit za kamiony, já osobně bych se cítil jako automobilkou podvedený zákazník a děsně by mě to štvalo. A co mě sere ze všeho nejvíc je, jak tihle testeři dostanou zdarma auto na ježdění a za odměnu, že s ním mohli absolvovat dovolenou k moři nebo do Alp, tak píšou, že to je dobrý. Tím jsem nemyslel nikoho konkrétního ale obecně to, jak to ve většině těchto testů chodí.