mikesh (neregistrovaný)
To je tak když někdo porovnává jedno auto s cenou před slevou a druhým po slevě, běžné u Škoda hateru... o bezklicovem odemykání startování si muzes nechat zdát za těch 450, navíc s dýchavičnou 1.6, ktera na dálnici točí tolik že to rve uši...
Jarda (neregistrovaný)
Ano je to auto pro popojížděčky po městě a okolí. Rodina naloží vše potřebné (včetně dětí) a může vyrazit. Do 350 000,- Kč dobrý, ale přes 400 000,- ani náhodou. Mezi námi - tahle průměrná spotřeba je stejná jako já mám s Mazdou CX-3 (2l motor).
Lukáš Meistner (neregistrovaný)
Vážený pane Ditrrichu, takový zavěr o tomto autě může napsat jen člověk co to má zadarmo půjčený. Ja škodovky nerad, spíš proto, že mě ty auta nudí. Nekoupil bych si ani VW, Seat a možná u staré audi A4 bych udělal vyjímku. Ale škodovku, tu určitě ne. Jezdí tady v tom každý a je to nuda. Měl jsem služebního Rapida s 1,2 TSI (čtyřválec) a máte pravdu. Celkem svižně to jezdí a nestěžoval jsem si. Ale to bylo hlavně tím, že mě uklidňovalo, že to není moje, že mám kartu na benzín, že nemusím jezdit velké vzdálenosti a že jsem nemusel přemýšlet nad tím, že to budu muset jednou nějakému chudákovi prodat. Tady ty minimotůrky aby jeli, tak se musím vytáček, hodně vytáčet. Pak to brutálně, žere, řve a zážitek je to jen pro masochisty. Motor dostává hrozně zabrat a po sto tisících jsou ty motory v nevalném stavu nebo se mýlím pane Dittrichu?
Ditmen (neregistrovaný)
Honza m. litr má max .zátah od nízkých otáček??? V čem jsi doposud jezdil???Zafouká vítr a každý cyklista tě předjede nedej bože,když máš plně obsazené auto a vůbec nedej bože,když v tom hnusu zapneš klima!!! Hahahaha to je brko vole viď? Jen český idiot si tuhle hrůzu žeroucí 10l koupí...
Host (neregistrovaný)
Ty motory znám velice dobře a nechápu po tom co jste v tom jezdil jak můžete psát ze se musí vytáčet. Díky zprevodovani a rozsahu krouticiho momentu se devadesát procent provozu pohybuje od 1500 do 3000 otáček. Životnost? Nejstarší 1,2 77 Kw co nám tu jezdí má 360 tisíc km, novější 81 Kw 210 tisíc km a obě bez ztráty kytičky. Vaše teorie si nechte do hospod realita je jiná.
Rudolf L (neregistrovaný)
Nevim, jak to máte s tím vytáčením,ale zrovna to TSI (1,2) jede stejně od spodu jako staré TDI (obě auta jsem vlastnil) tak že mluvím z vlastní zkušenosti. Myslím že Škodu nikdo v této zemi nikomu nevnucuje a přesto si ji spousta lidí objedná a vydrží čekat i půl roku než jim přijde z fabriky která není ani 50 km od Prahy. A to o něčem svědčí! Spousta lidí zde popisuje jak vlastní atmosférický dvoulitr Mazda a přesto má tato automobilka problém prodat víc jak 100 aut. Takže to jen pro porovnání...
David (neregistrovaný)
Lukáši : Musím se přidat k Hostovi. Podle mě jste nic s motorem TSI ještě nikdy neřídil. Vytáčet ? Ale jistě. Při předjíždění musíte auto vytáčet. Nicméně každou 16istovku atmosféru musíte vytáčet podstatně více a hlavně v celém spektru cestování. 1.2TSI 77kW v Octavii točilo na dálnici těsně pod 3000 otáček, tzn, polovinu červeného maxima (aktuálně má najeto 256.000 s původním motorem i turbem !). To Vám přijde hodně ? Podívejte se v té 16istovce ! Budete tam mít min. o 700-1000 otáček více... Takže Vaše vyjádření považuji za neopodstatněné (nechci psát hloupé)
Ditmen (neregistrovaný)
Doufám p.Dittrichu ,že jste to koupil sobě dětem a celé rodině,ale asi ne ,protože už byste nežil....Naložil jste aspoň 3 chlapy a pustil si klima???? Kým jste placen za podvádění lidí????To auto nejede vy patolízale koncernu a všechny koncernová auta žerou olej jako zběsilá!!!! O tom nikdo nemluví natož takový patlal jako ty gumo!!!!!!
Zbyněk (neregistrovaný)
Někdo je tady vypatlaný, ale autor článku to nebude:-). Tisíce lidí má fabii jako rodinné auto a stačí jim to. Ne všichni jsou rodina 3 chlapy:-). Ale nic proti registrovaným. Já osobně mám již třetí motor TSi a dolívám tak 0,5 litrů po 15 000 km, to mi nepřijde jako zběsilá spotřeba:-)!!!!
Wasted (neregistrovaný)
Pane Meistner, 1.2Tsi 81kW vlastním, nic nevytáčím, nic neřve, nic nežere, nešiřte nesmysly a netrolte. Jinak blížím se k 50tis km a strašně se těším jak mě, jak říkáte, ve 100tis zdechne motor :)) Hele a ještě žádnou závadu jsem neměl, což se o hnůj jde a frantikum říci nedá. :))
kolemjdoucí (neregistrovaný)
Nesouhlasím, že dynamika neschází ! Já s tím jezdím v práci a doma mám 1,6 atmosféru a musím konstatovat, že se to rozjíždí líněji, pak se to dynamicky chová jako ta 1,6 ale když nastane situace, kdy je potřeva maximum výkonu, tak tam od 3500 tisíc otáček už nic navíc není, jenže 1,6 mě v tento moment ve štychu nenechá a akceleruje nad tuto hranici dále a dá nějaký výkon navíc, ale i tak je na dnešní dobu slabá a už mě nestačí k předjíždění kamionů. 1. problém se v praxi projevuje tak, že s tímhle litrtem déle stojím v křižovatkách a dávám přednost i vozům ve větší vzdálenosti, protože dokáže při rozjetí i chcípnout jak je slabá pod hranicí 1500 otáček, vyloženě otravný, hodně otravný. 2. problém je, že oba motory 1.0TSI i atmsoféra 1,6 , jsou na dnešní dobu líný šunky a předjíždění kamionů je s nimi o život. Tak já nevím, kdo by si chtěl dneska koupit tak drahý auto a pak se trápit za kamiony, já osobně bych se cítil jako automobilkou podvedený zákazník a děsně by mě to štvalo. A co mě sere ze všeho nejvíc je, jak tihle testeři dostanou zdarma auto na ježdění a za odměnu, že s ním mohli absolvovat dovolenou k moři nebo do Alp, tak píšou, že to je dobrý. Tím jsem nemyslel nikoho konkrétního ale obecně to, jak to ve většině těchto testů chodí.
Jirka (neregistrovaný)
Mel jsem pred loni pujcenou Fabian 1.2 tsi Kombi ta slabsi. V zatackach nedrzi, Max rychlost jedine ze skaly, nepohodlne seda ky, všechny asistenty jsem vypl,kdyz me malem zpusobily nehodu, a pohodli pro sadomasochistu. Spotreba cca neco pres sest a pod plny plynem na okres e sviznejc 9 litru a Sam v aute. Za darmo ok jinak ne.
lojza (neregistrovaný)
Tragicke auto s vysokou spotrebou (i klasicka 1.6 atm si vezme o pul litru vic - zbytecnost downsizingu). Uvnitr chciplej motor o vykonu jednoho poníka. Kastle a interier je lacny.... celkove - auto nejnizsi kategorie prodavano za stredni tridu. Dekuji nechci.
Rava (neregistrovaný)
Závěr testu (oproti začátku) vyzněl docela střízlivě,takže vás to auto muselo neskutečně trápit.Slova o vrcholném tříhrnku vás pobavila ještě než jste za ně dostali kartáč:-)).Ale co mi tam vyloženě chybí je fotka toho trola co se vás na základě asi bílých kol přijde zeptat,zda to není sportovní verze :-))))Přesně pro tyto zákazníky je to za 438tis.kč určené...Chudák důchodce bude muset prodat les,aby ji měl do zimy v garáži. Tady škodovácká štika zaplula do vod,kde ji ledacos sežere.
Ditmen (neregistrovaný)
Honza m. litr má max .zátah od nízkých otáček??? V čem jsi doposud jezdil???Zafouká vítr a každý cyklista tě předjede nedej bože,když máš plně obsazené auto a vůbec nedej bože,když v tom hnusu zapneš klima!!! Hahahaha to je brko vole viď? Jen český idiot si tuhle hrůzu žeroucí 10l koupí...
Petr (neregistrovaný)
Nejsem zastáncem malých motorů , ale kdo rozumuje o 1,0 TSI 81 kw motoru že nejede, že se musí točit... tak s tím motorem nenajel ani metr. Není to žádný křovinořez nebo motorová pila. Není nic jednodužšího jak se objednat na zkušební jízdu. To Vás nic nestojí. A pokud jste takoví odborníci tak těch 10 km ujedete tak to poznáte. Jestliže patříte mezi ty co má "nějakého" 2-3l TD a v ruce neustále mobil, zařadí 4 rychlost a jezdí od 40km/h do 150km/hod. tak to má pravdu to tento motor nedokáže. Fabii beru jako malé auto, a nekupuji si ho na 30000 km ročně. Pro mě je to druhé auto do rodiny pro manželku.A cena? Mě stála nová nejetá 1,0 81 Kw (krátká)výbava style cca 10000kč doplňková výbava 315000 kč. No a na konec pokud chcete auto s "pořádným zátahem" tak si za 10 násobek pořiďte TESLU.
Tomáš (neregistrovaný)
Díky carsharingu v Praze jsem vyzkoušel většinu nových Škodovek a kdybych si měl nyní auto kupovat, bude to Fabia 1.0 TSI 81KW anebo pokud připlatím tam Octavia 1.4 TSI 110kW, která je šíleně zábavná. Jinak Fábule - naprosto pohodové auto. Báchnete na plyn, zatáhne turbo a fakt to jede moc hezky. Sám mám starou atmosféry a nové turbobenzíny jsou rozhodně zabavnější a lépe se s nimi jezdí, není třeba je tolik vytáčet. Každopádně, není nic snažšího než se registrovat u Car4Way a auta si vyzkoušet, v Praze jich jsou stovky :)
Peťo (neregistrovaný)
Bol som si vyskúšať 1,0tsi, žena chce malé autíčko. Zatiaľ mala jednotkovú Fabiu 1,4i 16V. V aute sme sedeli traja, predajca, žena a ja. To tsi je výkonom úplne v inej lige, človek by neveril aký výkon môže byť v takom malom motorčeku. V slušnej výbave (aut. klíma, full el., disky, metalíza) za nejakých 12 tisíc. Žena je nadšená, asi to zoberieme.
Peťo (neregistrovaný)
Auto čo ide cez 200 a z nuly na stovku akceleruje pod desať sekúnd. A v diskusii kopa rečí, že je to slabé. Čo by ste chceli v malom mestskom aute, V8?