Vlákno názorů k článku Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlouhodobém testu: Půl roku s tříválcem od Rob - 2,5 roku vlastním 4-válcové TSI s 81 kW....
Rob
(neregistrovaný)
3. 12. 2017 7:08
2,5 roku vlastním 4-válcové TSI s 81 kW. Zatím žádné problémy. Dlouhodobá spotřeba 5,5 l, auto jsem "vodil" od 1 500 otáček výše. Po zjištění možných problémů se zadehtováním přímovstřikových motorů
je "prý" lepší točit více než radí palub. počítač pro správné řadění rychlostí. Tak ho "vodím" od 1 750 otáček a dlouhodobá spotřeba je rázem na 6,0 l. Tak ob 1-2 tankování používám aditivum pro přímovstřikové motory.
Jaké jsou tedy ty správné otáčky pro nezadehtování motoru a jak je na tom s potřebnými otáčkami tento 3-válec?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
moje jméno
(neregistrovaný)
3. 12. 2017 11:25
Tento motor je přímovstřikový a je potřeba jej občas prohnat, nejlépe po dálnici, ale vždy jen dobře zahřátý. Klidně na 4ku 120-130ítkou min 10-15km. Naprosto vždy po dojezdu nechat pár sekund blafat na volnoběh. Pod 1700 otáček zbytečně dlouhodobě nevyužívat, ikdyž si s tím naprosto bez problémů poradí. Nasadit trvale VIF od českého výrobce (cca 230,- Kč /0,5L), který vydrží na spoustu tisíc km a je fakt výborný a osvědčený. Hlavně netrápit nad 2500 otáček za studena - v zímě min. 10km !! To je snad to naprosto nejdůležitější ze všeho.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat