Názor k článku Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlouhodobém testu: Půl roku s tříválcem od Rapid - To jsou zase kecy. Základním motorem ve dvojkové...
Rapid
(neregistrovaný)
27. 12. 2017 23:30
To jsou zase kecy. Základním motorem ve dvojkové oktávce byl devadesátikoňová 1.6 MPI. Užraný motor, který měl už tak dost slabý točivý moment 145 NM posunutý navíc hodně vysoko (3800), takže k dosažení alespoň nějaké dynamiky jej bylo potřeba točit, což se samozřejmě odrazilo na jeho spotřebě. O nepovedeném 98ovém přímovstřiku TSI raději pomlčím, takže ať už budeme mluvit o 1.2 TSI nebo 1.0 TSI, jde o motory s nesrovnatelně lepší dynamikou, komfortem spotřebou, ale samozřejmě taky vyšší cenou na druhou stranu.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat