Když Volkswagen modernizoval malý model Up! a dal mu v rámci faceliftu i motor 1.0 TSI s turbem, vypadalo to, že by se tenhle dynamicky velmi schopný motor mohl podívat i pod kapotu Škody Citigo, až přijde čas na facelift. Ten právě nastal, ovšem po motoru 1.0 TSI není v tiskové zprávě vidu ani slechu.
Nabídka motorů zůstává prakticky stejná. Od června letošního roku, kdy se modernizované Citigo začne prodávat, můžete mít atmosférický tříválec 1.0 MPI o výkonu 44 nebo 55 kW (60 nebo 75 k) a shodném točivém momentu 95 Nm. Zůstává také verze na CNG s výkonem 50 kW (68 k). Standardně je motor spojen s pětistupňovým manuálem, ale přiobjednat lze i robotizovaný automat.
Doporučujeme: Firmy kupují v ČR čtyřikrát víc aut. Soukromníci věří hlavně Japoncům a Dacii
Asi už jste si na přiložených oficiálních fotografiích všimli, co je na exteriéru modelu Citigo nového. Konkrétně jsou to kapota, maska chladiče, nárazníky, mlhové světlomety a zadní svítilny. Mlhovky nyní mohou mít tzv. corner funkci, tedy svícení do zatáček. Více změn se ale odehrálo v interiéru.
Přepracován byl přístrojový štít, který je dostupný ve dvou verzích. Palubní infotainment dostal novou grafiku a především byl rozšířen o nové funkce. A nově můžete mít pod sedačkou spolujezdce schovaný originální deštník. Všechny novinky, které si Škoda pro model Citigo připravila, najdete v tiskové zprávě: