Názory k článku Škoda 906 R alias Barča byla skutečným děvčetem do nepohody
Michal
(neregistrovaný)
16. 2. 2020 14:09
Tedy vážení odborníci, trochu si to poopravte. A ujasněte si, jestli je to 906 nebo 706. Jeden překlep bych bral...…...
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jiří Červenka
(neregistrovaný)
16. 2. 2020 17:36
V textu to ale vysvětlujeme: Tady se sluší poznamenat, že zelená hrdinka naší reportáže je právě 906 R, má to v dokladech, ale ani pamětníci z řad šoférů, pokud to nejsou amatérští badatelé z automobilové historie, tuto skutečnost už neznají. Pro ně je to buď jmenovaná Barča, nebo „sedmsetšestka“.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Hendrych
(neregistrovaný)
17. 2. 2020 22:32
Zdravím.
Mám jednu 806 RS (rám má výztuhu X) na Vsetíně taky pojizdnou po renovaci.
Auto jezdilo někdy do cca. poloviny 90.let v rámci soukromých staveb.
Potom bylo uskladněno v Milovicich v bývalém leteckém bunkru.
Renovaci provedl Milan Všechovský a spol. v Doksech.
Pokud by bylo možno, tak bych velmi uvítal něco ve smyslu založení něco ve smyslu klubu majitelú, abychom o sobě aspoň věděli.
PS. Mám to v soupravě s originál vlekem A5V.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Hendrych
(neregistrovaný)
17. 2. 2020 22:54
Tohle auto je nejlepší renovace v rámci ČR.
Znám detaily.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
václav
(neregistrovaný)
16. 2. 2020 14:41
Barčou jsem při příchodu z vojny jezdil byla to dřina ale taky nesmrtelnej tank a udělat kolo na jednoho bylo nad síly to jsou už jen vzpomínky hlavně na mládí !
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Václav Malý
(neregistrovaný)
16. 2. 2020 17:02
Na Barče se dělaly kola dobře, měly trilexy, na to stačila krátká montpáka, kola byly dotažené M16 matkami, na to stačil kolovrátek.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
16. 2. 2020 16:29
ČSAO Čáslav roky učení 1961 až 1963 dodnes jsem se nezbavil pocitu že to byl nejkrásnější náklaďák,no potom samozřejmě Tatra 111,jak to píše pan Václav,vzpomínka na mládí.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Daniel
(neregistrovaný)
16. 2. 2020 16:40
Děkuji autoru článku za velice pěkný a podrobný článek o Barči, do kterého vdechl i velký rozměr "lidskosti" a nostalgie!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jiří Doupovec
(neregistrovaný)
16. 2. 2020 17:15
Napsáno s citem, bez trapných invektiv, jak je v dnešní době zvykem.
Jirka
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Gregori
(neregistrovaný)
16. 2. 2020 19:57
Supr náklaďák měl jsem tu čest ho kočírovat.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Mašinka
(neregistrovaný)
16. 2. 2020 20:07
Jen na okraj, pokud člověku sklouzla noha z pedálu spojky, pěkně stojatého, kotník bolel ještě dlouho. S volantem, byť velkým to byl občas také pěkný zápas, ale při pohledu na fotografie mi zvlhly oči.
K té upoutávce na autobus, je to ŠD 11, ne ŠM. A podle toho předního okna vcelku z první série. Ta měla také nižší zadní okno a převodovku se šesti rychlostmi anglické výroby. Trpěly na slaběji dimenzovaný diferenciál, ale jely poctivých
130 km/hod.Jezdil jsem s ní, právě do doby, než odešel diferenciál. No, za čtyřicet let za kolečkem toho člověk nasbírá.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
František
(neregistrovaný)
17. 2. 2020 1:11
František.
Na Barče jsem se vyučil v ČSAO Čáslav v letech 1968-71. Znal jsem ji celou při rozebírání na GO a pak při sestavování renovované mašiny. Nádherná mašina spolehlivá a nezničitelná ! Takové se již nedělají !
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
J.skalsky
(neregistrovaný)
17. 2. 2020 10:41
Jó tohle byl můj klukovský sen kocirovat. Když jsem dospěl byl jen už Tranbus. Škoda
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin Líbal
(neregistrovaný)
17. 2. 2020 12:11
Já si ještě pamatuju z liberecké VŠ profesora Medunu, otce Š 706. Velice svérázný člověk.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Hendrych
(neregistrovaný)
17. 2. 2020 21:55
To byl duchovní otec...
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
hraběkrzan
(neregistrovaný)
17. 2. 2020 12:27
Jako učeň jsem ji vídal denně.Jezdila jako valník- takže se závozníkem.Její dlouholetý řidič,když dostal Trambuse dost naříkal. 706 měla lépe rozloženou hmotu a řidič netrpěl tolik otřesy od kol. Nevím, jestli jsem si to nevsugeroval - ale vidím ji pořád "takovou vočouzenou". Moc jsem obdivoval konstrukci disků kol.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Hendrych
(neregistrovaný)
17. 2. 2020 22:00
To souhlasí ...trambus byl i přes modernější konstrukci kostitřas.
Později to kompenzovala vzduchová sedačka.
Barča je kočár a dělá to dlouhý rozvor náprav.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jenda
(neregistrovaný)
17. 2. 2020 16:14
V roce 1963 jsem měl možnost při opravě párkrát projet 706 cisternu. Ta ještě měla komůrkový motor se svíčkami. Jezdilo to slušně ale jak píše "Mašinka", stačila však trochu špinavá podrážka a ta rána do kotníku od spojky byla opravdu nepříjemná. Jinak moc pěkné připomenutí naší historie automobilismu. Ovšem taková Tatra 111 to už byla jiná třída.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Hendrych, Vsetín
(neregistrovaný)
17. 2. 2020 21:54
Ten valnik 906 R je zřejmě nejlepší renovace v rámci ČR...vídám ho už mnoho let.
Dělala to firma a muselo to stát docela dost peněz. Je tam výdřeva kabiny, což samo o sobě je slušná suma.
Mám Barču sklápěč plus vlek A5V a nevím, zda je počítána do výčtu těch pojizdných renovací.
Budu rád, pokud bychom se majitelé nějak dali dohromady a udělali nějaký klub, byť třeba virtuální, neboť se zřejmě těžko budeme sjíždět na nějakých srazech...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel Šticha
(neregistrovaný)
21. 2. 2020 2:50
Nádherný nákladní automobil Barunka se povedla
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Hendrych
(neregistrovaný)
21. 2. 2020 23:33
Jinak k max. rychlosti ...s motorem RT jede prázdný sklápeč v pohodě 80 a má ještě rezervu.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat