Jiří Červenka (neregistrovaný)
V textu to ale vysvětlujeme: Tady se sluší poznamenat, že zelená hrdinka naší reportáže je právě 906 R, má to v dokladech, ale ani pamětníci z řad šoférů, pokud to nejsou amatérští badatelé z automobilové historie, tuto skutečnost už neznají. Pro ně je to buď jmenovaná Barča, nebo „sedmsetšestka“.
Hendrych (neregistrovaný)
Zdravím. Mám jednu 806 RS (rám má výztuhu X) na Vsetíně taky pojizdnou po renovaci. Auto jezdilo někdy do cca. poloviny 90.let v rámci soukromých staveb. Potom bylo uskladněno v Milovicich v bývalém leteckém bunkru. Renovaci provedl Milan Všechovský a spol. v Doksech. Pokud by bylo možno, tak bych velmi uvítal něco ve smyslu založení něco ve smyslu klubu majitelú, abychom o sobě aspoň věděli. PS. Mám to v soupravě s originál vlekem A5V.
Mašinka (neregistrovaný)
Jen na okraj, pokud člověku sklouzla noha z pedálu spojky, pěkně stojatého, kotník bolel ještě dlouho. S volantem, byť velkým to byl občas také pěkný zápas, ale při pohledu na fotografie mi zvlhly oči. K té upoutávce na autobus, je to ŠD 11, ne ŠM. A podle toho předního okna vcelku z první série. Ta měla také nižší zadní okno a převodovku se šesti rychlostmi anglické výroby. Trpěly na slaběji dimenzovaný diferenciál, ale jely poctivých 130 km/hod.Jezdil jsem s ní, právě do doby, než odešel diferenciál. No, za čtyřicet let za kolečkem toho člověk nasbírá.
František (neregistrovaný)
František. Na Barče jsem se vyučil v ČSAO Čáslav v letech 1968-71. Znal jsem ji celou při rozebírání na GO a pak při sestavování renovované mašiny. Nádherná mašina spolehlivá a nezničitelná ! Takové se již nedělají !
hraběkrzan (neregistrovaný)
Jako učeň jsem ji vídal denně.Jezdila jako valník- takže se závozníkem.Její dlouholetý řidič,když dostal Trambuse dost naříkal. 706 měla lépe rozloženou hmotu a řidič netrpěl tolik otřesy od kol. Nevím, jestli jsem si to nevsugeroval - ale vidím ji pořád "takovou vočouzenou". Moc jsem obdivoval konstrukci disků kol.
Jenda (neregistrovaný)
V roce 1963 jsem měl možnost při opravě párkrát projet 706 cisternu. Ta ještě měla komůrkový motor se svíčkami. Jezdilo to slušně ale jak píše "Mašinka", stačila však trochu špinavá podrážka a ta rána do kotníku od spojky byla opravdu nepříjemná. Jinak moc pěkné připomenutí naší historie automobilismu. Ovšem taková Tatra 111 to už byla jiná třída.
Hendrych, Vsetín (neregistrovaný)
Ten valnik 906 R je zřejmě nejlepší renovace v rámci ČR...vídám ho už mnoho let. Dělala to firma a muselo to stát docela dost peněz. Je tam výdřeva kabiny, což samo o sobě je slušná suma. Mám Barču sklápěč plus vlek A5V a nevím, zda je počítána do výčtu těch pojizdných renovací. Budu rád, pokud bychom se majitelé nějak dali dohromady a udělali nějaký klub, byť třeba virtuální, neboť se zřejmě těžko budeme sjíždět na nějakých srazech...
Hendrych (neregistrovaný)
Jinak k max. rychlosti ...s motorem RT jede prázdný sklápeč v pohodě 80 a má ještě rezervu.