Názory k článku Škoda 706 RTO je legenda, ale tahle verze je ještě vzácnější. Druhá taková tu nikdy nebyla
lubo stanek
(neregistrovaný)
12. 4. 2021 20:41
rekonstruovaný NÉ, rámový. Prosím.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Slavomír
(neregistrovaný)
25. 11. 2021 2:34
Přesně tak..Pojem rekonstruovaný můžete uvést pouze ve spojení s případem,kdy byl autobus RTO v generální opravě.Jednalo se výměnu karoserie a úpravu motoru.Provádělo se v podniku Opraven kolových vozidel v Poličce.Osobně jsem v roce 1973 byl s otcem,jako řidičem !vyzvednout z dílen jeho autobus.Po GO(generální opravě),byly vozy označeny nad středovým sloupkem předního skla okrovou tečkou velikosti 5cm.Nešlo tedy již o originální vyrobený vůz.Dnešní forma oprav není podle dílenských norem původního provozování oprav a může tak i konstrukčně docházet k chybám .
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Slavomír
(neregistrovaný)
25. 11. 2021 2:55
Výhody RTO.Nejjednodužší opravy motoru,díky samostatnému rámu motoru,který se mohl vysunout dopředu po kolejnici mimo karoserii.Nezamrzající brzdový systém.Vozy se daly i v mrazu nastartovat.Nevýhody.Malý objem zavazadlového prostoru.Odpružená sedačka řidiče pouze mechanicky.Pružinou.Škoda 706 RTO Lux je poslední řadou výroby autobusů v Karose Vysoké Mýto s klasickou mechanickou techmologií.Inovace ve formě pozdější výroby řady ŠM,ŠD,ŠL již zaostávaly za kvalitou a zpracováním ,oproti světovým,ostatním výrobcům.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Slavomír
(neregistrovaný)
25. 11. 2021 3:35
Páka pod hodinami je ,,motorová brzda".Pozdější typ se ovládal již elektricky tlačítkem čtvercovým ,modrým(nafta)nalevo od volantu v přístrojové desce.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Slavomír
(neregistrovaný)
25. 11. 2021 4:06
Uvnitř vozu na straně pravé od motoru chybí zařízení pro zimní startování.Bajonet pro lahvičku s éterem ,který se proražením uzávěru lahvičky táhlem dostal do sání motoru a pomohl nastartovat vvzimním období.Otvory topení měly v části vývodu u řidiče i spolujezdce krycí klapky.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Slavomír
(neregistrovaný)
25. 11. 2021 4:07
Uvnitř vozu na straně pravé od motoru chybí zařízení pro zimní startování.Bajonet pro lahvičku s éterem ,který se proražením uzávěru lahvičky táhlem dostal do sání motoru a pomohl nastartovat v zimním období.Otvory topení měly v části vývodu u řidiče i spolujezdce krycí klapky.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Slavomír
(neregistrovaný)
25. 11. 2021 4:19
V desce s rádiem a zesilovačem chybí mikrofon ,který měl rozšířený tvar pro založení zpět do desky.Kabel byl tak schovaný pod deskou.Vidět byla jen hlavice mikrofonu.Pozdější provedení mikrofonu u ŠD bylo formou mikrofonu na pevném,ohebném,tzv.husím krku,pro možnost použití mikrofinu řidičem za jízdy.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Slavomír
(neregistrovaný)
25. 11. 2021 4:30
Oprava.Motorová brzda se u pozdějšího typu ŠD,ŠM ,ŠL ovládala nožním spínačem na podlaze pod sedačkou řidiče.Tlačítko modré v chybném popisu mém bylo ovládání uzávěrky diferenciálu.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat