Názor k článku Škoda 1203 se často rozbila už cestou z Mototechny. Dnes slaví padesátku od pospec - Ti co to tady chválí si asi neuvědomují,...

pospec (neregistrovaný)
Ti co to tady chválí si asi neuvědomují, že v 80.tých letech už jaksi nebylo normální auto neustále rozebírat a skládat, furt někde něco lít, vylívat, vyměňovat, aby dojelo. Že to , že auto po generálce a týdnech příprav a oprav zvládne zajet do jugošky a zpět a posere se jen jednou fakt není úspěch. Měl jsem taky pár starých komoušských aut, taky jsem vždycky dojel do cíle a uměl jsem si poradit, taky občas jela jen na trojku nebo se nesměl vypnout motor, protože by už nenaskočil apod..... jsou to pro mě hezké vzpomínky, protože mi bylo 18 a jezdil jsem na koupaliště za holkama, ale z dnešního pohledu hrůza. Můj pitomý laciný 14 let starý hyundai se za dobu svého života nepokazil NIKDY. NIKDY jsem nemusel nikam nic lít, nic vyměňovat. 1x za rok olej, protikorozní ochrana, žárovky, svíčky, tečka. Troska bylo prostě auto postavené na platformě Škoda Popular z 30.tých let a tomu odpovídala spolehlivost, rychlost, životnost, nároky na údržbu. Jistě , že se v tom dalo jezdit, lepší než pěšky, v televizi objeli s Trabantama celý svět a taky to šlo, ale za jakou cenu?