Názor k článku Škoda 1203 se často rozbila už cestou z Mototechny. Dnes slaví padesátku od troska - já na několika 12 troskách najel téměř milion...

troska (neregistrovaný)
já na několika 12 troskách najel téměř milion km, každá byla něčím vyjímečná, prostě originál. Správné míchání kvaltů patřilo k základnímu umění šoféra, proto ke každé trosce patřil jeden šofér. Jiný šofér většinou záhy odrovnal převodovku, mimochodem zcela totožnou z auta škoda octavie. Převodovka byla na autě opravdu nejslabším článkem, motor vydržel při slušném zacházení a oleji tak do 150 000 Km a převodovka tak třetinu. Motor nebyl silný, ale dost odolný a nechal si líbit daleké cesty na téměř plný výkon. Startoval dobře. Troska měla dobré brzdy se dvěma posilovačema, dobré pérování, silnou zadní nápravu. Bídnou protikorozní ochranu a některým kusům po čase extrémně vibrovala karoserie tak, že se nedalo jet více jak 60 kilometrovou rychlostí. Při normální údržbě a nevožení nákladů nad 1 tunu (uvezla i 40 pytlů cementu), při včasné výměně převodovky, nepamatuji závady, nebo že by nedojela. Je pravdou, že nový kus bylo třeba dodělat doma, vše poutahovat, někdy i nalít olej do převodovky. U generálkovaných kusů to bylo podobné. Barkas byl příjemnější na jízdu i pohodlí.