andy (neregistrovaný)
Nejhorší je že filmaři už auto neuvedli do původního stavu.jinak ti byl prototyp.takových bylo a všude.pletete politiku ideologii.otázka je kolik by v tu dobu při výrobě asi stál? A pokud si vzpomínám tak se tenkrát psalo že nesplňoval bezpečnostní prvky viz odklápěcí kokpit.atd cituji jen co jsem četl.jinak je to kus historie.nic víc a jsou to zase jen auta.byť je k životu nutně nepotřebujeme.
Tomaš (neregistrovaný)
Ja s dobře pamatuji když byl vystaven ve vyloze obchodnho domu Ostravica v Ostravě ktery již dlouhe roky chatra opušteny .Koukali jsme na něj jako kluci na něco neskutečneho na tehdějši dobu.Pamatuje s ješte někdo jak tam krasavec stal ve vyloze a lidi koukali a koukali.
(neregistrovaný)
Toto auto jsem viděl v původní podobě během jízdních zkoušek. Původně prý v něm byl motor o obsahu 2L. ale ten se nepovedl a docházelo k zadírání, proto se použil již odzkoušený motor 110L. To co to vyvádělo s tím silnějším motorem bylo docela zajímavé.
ZDENĚK JŮNA (neregistrovaný)
POKAVAĎ JE MI ZNÁMO, TAK ZMIŇÉVANÉ ÚVMV KUPÉ NEMĚLO KROMĚ POUŽITÉ TECHNIKY NIC SPOLEČNÉHO S AZNP. BYLO VYVINUTO VE SPOLUPRÁCI ÚVMV A AUTODRUŽSTVA PRAHA, KTERÉ HO MĚLO VYRÁBĚT, TOTO KUPÉ MĚLO KLASICKY OTEVÍRANÉ DVEŘE. BOHUŽEL NIKDY NEDOŠLO OD PROTOTYPU K VÝROBĚ. DERIVÁT ZNAČNĚ SNÍŽENÝ JEZDIL ZÁVODY AAUTOMOBILŮ DO VRCHU, POSTAVIL HO ŠVEC Z KOLÍNA, POZDĚJI S NÍM JEZDIL MARIAN RAJNOHA Z BRATISLAVY, KTERÝ HO VYBEVIL MOTOREM ALFA ROMEO, A JEZDIL SKUPINU B-5 PROTOTYPY
Lukáš (neregistrovaný)
Ano je tam vystavený - teda před lety tam určitě byl, ale kam jinam by ho měli dát.