Vlákno názorů k článku Škoda 1000 MB přinesla před šedesáti lety technologie, které kopírovali i na „Západě“ od Jirka_1 - Základní chybou tohoto motoru byla pětikanálová litinová hlava,...
Jirka_1
(neregistrovaný)
26. 3. 2017 12:04
Základní chybou tohoto motoru byla pětikanálová litinová hlava, která omezovala dosažitelný výkon a zhoršovala spotřebu. Navíc měly snahu praskat, ani se motor nemusel přehřát.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Libor
(neregistrovaný)
26. 3. 2017 12:26
Řekl bych,že také pouze dvakrát uložená kliková hřídel.Motory vydržely tak max,100tis.potom GO.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Skoda 136 GLS
(neregistrovaný)
27. 3. 2017 21:42
Ta je TRIKRAT ulozena,mrkni se na to poradne :)
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat