Názor k článku Škoda 1000 MB přinesla před šedesáti lety technologie, které kopírovali i na „Západě“ od Miloš - MB 1000 jsem měl r.v.1966 a koupil jsem...

Miloš (neregistrovaný)
MB 1000 jsem měl r.v.1966 a koupil jsem jí z druhé ruky v roce 1968 a prodal jsem jí v roce 1988 a jezdila dalších 8 roků. Když mi odešel skelet karoserie v roce 1983, tak jsem v Mototechně koupil nový za 5 360,-Kč a dovezli mi ho před garáž a odvezli si ten starý.Auto bylo po krabicích a všechno jsem zgenerálkoval vylepšil jsem přední osu z dílů na Š 100 a všechno jsem vrátil do toho nového skeletu.Jediný šroubek nezůstal, který bych neměl v ruce. Jen mě mrzelo,že jsem se nechal po dalších 5 letech ukecat a dal jsem na předek blatníky a haupnu s masku z Š100. Byl to takový hybrit ale jezdil jsem dál.Najezdil jsem na tom autu ročně kolem 40 000km takže celkem za těch 20roků roků by to dělalo 800tis,km ale měl jsem souběžně ještě R-8 a Š 110 na kterých jsem najel skoro 100tis.km. Jezdil jsem a jezdím stále dost ale auto na kterém bych najel víc jak 600tis.km jsem už další neměl. Na těch nových jsem najel do 200tis a jsou neopravitelná, nevyměním sám ani svíčku bez vybaveného zázemí které pochopitelně nemám za ty statisíce ne-li miliony. Měl jsem tedy možnost v té době jezdit jak MB tak i R-8 které bylo hlučnější ale koncepce motoru vzadu byla stejná a stejně dobrá k jízdám po staveništích ale i do hor kam jsem jako jeden z mála vyjel. Kufr v předu byl k tomu, aby byl vždy plný věcí co jsem potřeboval pro sebe a k práci. Ve své době to bylo velice podařené a moderní auto.