Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Škoda 1000 MB přinesla před šedesáti lety technologie, které kopírovali i na „Západě“. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Jirka (neregistrovaný)
Prvni prispevek se nejak ztratil , tak jeste jednou. S 1000 MB pamatuji jako maly hosik. RV asi 67 tusim . Papa invalida mel spojku predelanou na ruku a sice mu to udelali z rucni brzdy od Moskvice a fungovalo to. Dost to rachtalo ale fungovalo. Otevirani nadrze pred spolujezdcem , moje cestna uloha pri tankovani. najel s tim vic nez 200000 km bez nejaky oprav , jen jednou ta spojka tusim. lanko od plynu opravdun jednou prasklo , oprava tak na 10 minut. Pod a za zadni sedadla se moc pohotovostniho materialu neveslo , tak jeste v zadnich blatnicich vevnitr vytvoreny al kapsy . V nic strategicky material ulozen , vcetne oleju atd... Pocitam ze s necim takovym prijet dnes na STK tak to tam s nekym slehne. Ovsem doba byla takova. Bez problemu Rujana a cele CSSR projete v dobach prazdnin. Auto doslouzilo , tedy tady v r 83 , kdy si koupil S 105 , tu nejlevnejsi verzi s hadrovymi madly . Penez moc nebylo. 1000 koupil za 5000 jisty kutil , vyvaril a jeste okolo r 90 jsem ho v tom vidal se pohybovat. Vynikajici auto dodavam na zaver. Vcetne plata vajicek za zadnim oknem take takova ceska klasika te doby. proste normalne jezdilo a fungovalo. A vo tom to bylo a je .