Vlákno názorů k článku Škoda 1000 MB přinesla před 55 lety technologie, které kopírovali i na Západě od eso - socialistické motory úspěšně jezdily i v kapitalistických fábiích...
eso
(neregistrovaný)
21. 4. 2019 14:30
socialistické motory úspěšně jezdily i v kapitalistických fábiích a měly poslední motory co něco vydržely. Ty dnešní mrdky o 3 hrnečcích stojí za hovn*, děkujeme diktátu euhujerům.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Henry
(neregistrovaný)
22. 4. 2019 21:11
Se prober, 100 000 a konec motoru a nutné GO!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jose
(neregistrovaný)
25. 4. 2019 7:55
Ty se prober, těch 100 000km bylo na motor hodně možná tenkrát, když se používaly nízkoviskózní a abrazivní motorové oleje, dneska máme min. 15W40 nebo 10W40 ACEA příp. MB225.1 a to je už jiná káva- Favorit s těmito oleji bezproblémů najede kolem 350-400tis km a pak stačí popř.jen překroužkovat,
takže asi tak...
Jinak motor 1.0 popř.1.3 OHV (pokud možno s jednobodem vstřikování motronic vč ŔJ BOSCH- ŘJ Siemens stojí v těchto autech za hovno) je motoricky vyladěný etalon spolehlivosti. (rozvody-řetěz, vodní pumpa- zvenku-na řemenu, převodovka naprosto vyhovující-addimenzovaná vč spojky na výkon motoru). Jediný problém je hlavně ta koroze. (tu mají vychytánu -s těmito motory -až fabie I.generace)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Adrian
(neregistrovaný)
21. 7. 2019 18:52
No, u embéčky výrobca po 30 tis.km odporúčal 1.generálku- výbrus, nové piesty a krúžky
A potom každých 30 tisíc. Dokopy 3x. No mne vychádza životnosť na 120 tisíc. Medzitým každých 5 tisíc štelovanie ventilov, po 50 tis. druhá spojka o jej každoročnom štelovaním vôle sa nezmieňujem. Tiež opomenie kmitanie náprav. Tolko k dnešným mrdkám.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat