Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Škoda 1000 MB přinesla před 55 lety technologie, které kopírovali i na Západě. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Adalbert (neregistrovaný)
Což takhle trochu nadhledu? Chápu u čehůnů je to problém. To auto byla tzv. poslední kvalita za socialismu. Bohužel motor měl hliníkové písty, které se snadno vymlátily a proto tak malá životnost, neustále tekly pumpy H2O, motor byl hlučný , ale v tehdejší době plně postačoval. Konstruktéři byli limitováni nedostatky peněz, a není divu když tehdy se dávalo 20 % rozpočtu na armádu. Já je opravoval a vlastnil , jen se vždy ušklíbnu když slyším o převratném tlakovém lití a když mám na ponku převodovku z válečného KDF , tak si říkám, hergot nemlich jako š 1000MB..A třeba spojka a její vypínací ložisko, kde se vůle musela neustále seřizovat bylo nad duševními možnostmi výrobce, po celou dobu výroby.Stačilo, když pokukovali vedle se kouknout k Fiatu , ušetřili by tisíce a tisíce za vypínací ložiska , když už opajcovali lamelu spojky od moto BMW.. Ale přesto se to auto povedlo a proti dnešním kraksnám má duši..Hezký den..