Jirka_1
(neregistrovaný)
21. 4. 2019 14:08
Nepamatuji si, že by Š 1100 MB měla někdy 52 koní. Jedině, že by tam nějaké dopředu připřáhli. Pokud vím, tak pouze 49. 52 kobyl měla až 110 R s jinou vačkou, dvoukomorovým karbem a vyšším stupněm kopmrese 9,5:1.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vladimír
(neregistrovaný)
25. 4. 2019 3:25
Já 1100 MB doma mám a v techničáku má těch 52 koní skutečně uvedeno.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
xy
(neregistrovaný)
25. 4. 2019 22:01
Podle SAE-bez větráku,dynama
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
josef
(neregistrovaný)
21. 4. 2019 14:26
Skvělá auta.motory taktéž.přežili desetiletí.spolehlivé jednoduché.opravy levné.hlavně šlo tenkrát o unifikaci.což bylo v pozdějších modelech 100/110 105/120 .jinak výkon š 1100 mb 38 kw což 38×1.36 je cca 52 koní.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
eso
(neregistrovaný)
21. 4. 2019 14:30
socialistické motory úspěšně jezdily i v kapitalistických fábiích a měly poslední motory co něco vydržely. Ty dnešní mrdky o 3 hrnečcích stojí za hovn*, děkujeme diktátu euhujerům.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Henry
(neregistrovaný)
22. 4. 2019 21:11
Se prober, 100 000 a konec motoru a nutné GO!
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jose
(neregistrovaný)
25. 4. 2019 7:55
Ty se prober, těch 100 000km bylo na motor hodně možná tenkrát, když se používaly nízkoviskózní a abrazivní motorové oleje, dneska máme min. 15W40 nebo 10W40 ACEA příp. MB225.1 a to je už jiná káva- Favorit s těmito oleji bezproblémů najede kolem 350-400tis km a pak stačí popř.jen překroužkovat,
takže asi tak...
Jinak motor 1.0 popř.1.3 OHV (pokud možno s jednobodem vstřikování motronic vč ŔJ BOSCH- ŘJ Siemens stojí v těchto autech za hovno) je motoricky vyladěný etalon spolehlivosti. (rozvody-řetěz, vodní pumpa- zvenku-na řemenu, převodovka naprosto vyhovující-addimenzovaná vč spojky na výkon motoru). Jediný problém je hlavně ta koroze. (tu mají vychytánu -s těmito motory -až fabie I.generace)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Adrian
(neregistrovaný)
21. 7. 2019 18:52
No, u embéčky výrobca po 30 tis.km odporúčal 1.generálku- výbrus, nové piesty a krúžky
A potom každých 30 tisíc. Dokopy 3x. No mne vychádza životnosť na 120 tisíc. Medzitým každých 5 tisíc štelovanie ventilov, po 50 tis. druhá spojka o jej každoročnom štelovaním vôle sa nezmieňujem. Tiež opomenie kmitanie náprav. Tolko k dnešným mrdkám.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
lexx
(neregistrovaný)
21. 4. 2019 16:54
jenom nezapomeňte že o "dostupnou cenu" lidové Š1000 MB se (také) zasloužili montážní vězňové pracující bez nároku na mzdu tedy novodobí otroci, to se nám to vyrábělo což soudruzi ?! bohužel, tento trend pokračuje i dnes v automobilkách šikmookých parchantů na tři směny za 14000 Kč/brutto/měs což není plat k přežití jednotlivce který nekrade...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Bruno Hauss
(neregistrovaný)
21. 4. 2019 18:49
lexx(on), co je špatného, že vězni pracovali? Aspoň si zaplatili pobyt. Ne jako teď, kdy se jim pobyt vesměs hradí z našich daní.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
ldx
(neregistrovaný)
22. 4. 2019 17:54
Politický vězeň, odsouzený za smyšlené paragrafy, který musel pracovat x-hodin denně zadarmo a ještě být k tomu mlácen a terorizován dozorci? To si tu situaci pletete s dnešními fešáckými euro-kriminály. Ale stačí se podívat třeba do Thajska, jak vypadá skutečný kriminál a ne ten státní mama hotel.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
jaroslav
(neregistrovaný)
25. 4. 2019 9:16
V 70-tých letech už těch politických odsouzených za "smyšlené" paragrafy bylo minimum protože "komunisté s lidskou tváří" je v obrodném procesu propustili a rehabilitovali. V době výroby 1000 byli ve vězení jen kriminálníci a nepracovali zadarmo ale dostávali normální mzdu ze které se jim po stržení nákladů na pobyt a náhrad škody zbytek ukládal na vkladní knížku kterou dostali po propuštění. A ta mzda na rozdíl od dnešní mzdy pracujících vězňů byla stejná jako u normálních svobodných dělníků.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
ldx
(neregistrovaný)
26. 4. 2019 1:11
Co je to za nesmysl. V 70. létech byla normalizace a zavíralo se za různé paragrafy jako podvracení republiky atd..
A ano, mukly z uranových dolů propustili, ale v 68. a 69., ne v 70. letech!!!
Tolik lží v jednom komentáři jentak nenajdeš...
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
21. 4. 2019 20:51
Krásný automobil také bych ho bral jako veterána
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
regine
(neregistrovaný)
23. 4. 2019 17:56
Krásný zvenku, jinak hrůza celé koncepce. Dal bych za vzor do všech průmyslových škol, jak nevyrábět rodinné vozidlo. Příklady:
- vedle motoru nevyužitý prostor
- kufr vpředu díky umístěné rezervě akorát na dámskou kabelku, kočárek by nejdříve musel projít lisem
- obrovský hluk vevnitř (nástupce Š100 ještě horší)
- ...
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
jaroslav
(neregistrovaný)
25. 4. 2019 9:34
Nemůžete se na auto z 60-tých let koukat z dnešního pohledu! V té době se na západě jako lidové auto (stejná třída jako 1000) vyráběl v Itálii FIAT 126 , v SRN (západní Německo) WV BROUK , FRANCIE CITROEN 2cv, ANGLIE MORIS MINI , a ostatní na tom byli stejně.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pitel
(neregistrovaný)
22. 4. 2019 13:10
Hrozná kraksna, kdo tvrdí něco jiného je debil
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Denis
(neregistrovaný)
22. 4. 2019 18:12
Je to kus historie........nějak se začít muselo.
Dnes můžeme být rádi, že byla revoluce a máme auta o kterých se nám nesnilo.
Druhá otázka je, zda na ně máme.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
zdeněk
(neregistrovaný)
22. 4. 2019 18:25
Každý si ji musel doma dodělat!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
ruda
(neregistrovaný)
23. 4. 2019 8:27
jooo přesně tuto modrou s nafouknutými žebry sem si po vojně koupil. desetiletou prorezlou ,ale motor jak hodinky ,než jsem ho utavil.na chodníku jsem vyměnil těsnění pod hlavou a zase to jezdilo a neprskalo vodu z výfuku. s láskou vzpomínám............
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
regine
(neregistrovaný)
23. 4. 2019 17:49
Myslím, že hlavní podíl na snížení váhy měl tenký plech karoserie nově válcovaný v Košicích. Předchozí kastle měly o 3 mm silnější. Jenže neantikorozní úpravě se z podvozku stávalo síto. ;-)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
goodji
(neregistrovaný)
24. 4. 2019 5:17
... o 3 mm silnější? Oni vyráběly osobní automobil, ne BVPčko. Kdyby měl karoserii z tak silného plechu tak by se neponul z místa.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
regine
(neregistrovaný)
25. 4. 2019 12:51
překlep mělo jít o 0,3 mm
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tibor Ďurovič
(neregistrovaný)
23. 4. 2019 19:52
Prosím hodnoťte věcně - politiku bych do toho netahal. MB1000 byly hezké a opravil to kovář na každé vesnici, dnes mám yetiho a poplatky za každoroční servis vydají za ojetou fabii. Souběžná lidová auta ze západu tehdy nebyla ani hezčí ani lepší ono se to posralo později a to opět byla politika...Škoda dnes již rozhodně nedělá lidová auta, alespoň podle cen nových ne a to je zase politika, skládají to z koncernových komponentů a ty lepší se montují do jiných značek koncernu. Tisícovku vidět v jízdě je nostalgie a škodovácké veterány mít je radost - závidím všem majitelům tisícovek či kupátek byť byly vyrobeny v jiné době. Hezký večer
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Milan
(neregistrovaný)
23. 4. 2019 22:16
Dodnes vzpomínám najel jsem130 tisíc za 12 let zadní nahon to byl zázrak všude vyjelo dnes škodovky v zimě necháme pod kopcem a ještě jsem ho dobře prodal proto že jsem si ho vážil bylo jedno z prvních z rakouského hlubokotazneho plechu
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Honzík
(neregistrovaný)
24. 4. 2019 1:16
Nevím kde jste vzali hodnotu výkonu 27 KW,ale základní výkon u ŠKODY-1000MB byl zpočátku 30.9 KW což je 42 koní.Později byl zvýšen na 35.3 KW-48 koní.Její silnější vaianta ŠKODA-1100MB měla 38.3 KW-52 koní.Vyráběla se též dvoukarburátorová verze ŠKODA-1100MBG,a dvoudveřová verze ŠKODA-1100MBX,ale to už jsou specialitky kterých se moc nevyrobilo.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Fery
(neregistrovaný)
24. 4. 2019 16:42
Někteří mají krátkou paměť. Koncepce motoru je předválečná a jako všechny Škody se špatně chladila. Olej se nemusel měnit, protože se stále doléval, taktéž brzdová kapalina. Že by mr..ky vydržely méně je z říše soc. snů. Že by dnes stála auta pod kopcem a nemohla vyjet je také scifi. Zajímalo by mě v čem ti soudruzi jezdí nyní.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
jaroslav
(neregistrovaný)
25. 4. 2019 9:48
Pokud chcete vidět dnešní moderní autíčka s předním náhonem stát pod kopcem pak Vás srdečně zvu až napadne sníh do Poříčí nad Sázavou k železničnímu přejezdu kde jich zaručeně pár uvidíte stejně jako pár 120 a žigulíků s pytlem písku v kufru které strmou ulici (Bukovanská)v pohodě vyjedou.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Stanisav Indruch
(neregistrovaný)
16. 2. 2020 17:54
Měl jsem Š1000 MB, rovněž Š 105, Š 130, Forman, nyní mám Octu 1. generace. A mohu říci že tisícovka byla skvělá na kluzkém povrchu, v žádném případě se nepřehřívala, v zimě, když jsem zvedl dečku, tak ani nepodchlazovala. Pokud se u ní pravidelně měnil kvalitní olej, tak vydržela věky. Stopětka byla také dobrá na ledě, ale ta už hůře chladila, neboť větrák měl nekvalitní termostatický spínač, tak se to překopávalo na ruční, na což se občas zapomnělo a oak se to zapínalo až když to vařilo, což motorům zrovna neprospívalo. Stotřicítka totéž. Forman byl hodně nedotáčivý a na ledě šel okamžitě do nedotáčivého smyku. Až Octa díky elektronice vrátila autu stabilitu jakou měla již před téměř 60 lety Š 1000 MB. Ovšem jízdní komfort u Octy je nesrovnatelný.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Adalbert
(neregistrovaný)
2. 4. 2020 19:47
Což takhle trochu nadhledu? Chápu u čehůnů je to problém. To auto byla tzv. poslední kvalita za socialismu. Bohužel motor měl hliníkové písty, které se snadno vymlátily a proto tak malá životnost, neustále tekly pumpy H2O, motor byl hlučný , ale v tehdejší době plně postačoval. Konstruktéři byli limitováni nedostatky peněz, a není divu když tehdy se dávalo 20 % rozpočtu na armádu. Já je opravoval a vlastnil , jen se vždy ušklíbnu když slyším o převratném tlakovém lití a když mám na ponku převodovku z válečného KDF , tak si říkám, hergot nemlich jako š 1000MB..A třeba spojka a její vypínací ložisko, kde se vůle musela neustále seřizovat bylo nad duševními možnostmi výrobce, po celou dobu výroby.Stačilo, když pokukovali vedle se kouknout k Fiatu , ušetřili by tisíce a tisíce za vypínací ložiska , když už opajcovali lamelu spojky od moto BMW.. Ale přesto se to auto povedlo a proti dnešním kraksnám má duši..Hezký den..
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat