Vlákno názorů k článku Škoda 1000 MB očima šťastného majitele: Splněný sen! od Pavel - Za komousu sem ji vlastnil takže ji jezdil......
Pavel
(neregistrovaný)
21. 1. 2019 11:39
Za komousu sem ji vlastnil takže ji jezdil... Ty slzy co tu nad ní tečou sou z nevědomosti a naivity... Byl to klump a stále se něco podelalo... Vsici se toho zbavovali.... Pokud si to někdo pořídí jako veterána... prosím ala tvrdit jak byla spolehlivá, fantastická, krásná a já nevím co ještě... je nesmysl a je třeba si uvědomit že stále jsou mezi vama pánové co si pamatuji velmi dobře motorismus v ČSSR..
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Medik
(neregistrovaný)
21. 1. 2019 12:47
Moje řeč. Tyhle šroty jsem taky provozoval. Poslední šel z baráku, jak děcka začala vyčuhovat hlavičkama nad sedačku - myslím že to byl tak rok 2000. Byla to vývozní 1100 na papírech MB1000 s motorem a nápravama ze 120. prostě takovej přůřez Boleslaví za 30 let :-) A z jedné š100 mám ještě schované invalidní řízení. S tím klumprem jsem naučil hodně lidí řídit. seděl jsem vedle, ruku na páce a kdykoliv jsem to zastavil - rukou :-) No a výměna hadic v zimě na dálnici, když praskly, sesedání posádky na jednu stranu, když praskla brzdová trubka (zánovní) a já v případě nouze byl ochoten obětovat pravou část vozu na třební o domy, startováání byl hlavně v zimě rituál a než se to ohřálo, tak se člověk naučil dvojhmat nohou, kdy se brzdilo a zároveň držel plyn, bagáž se skládala jako tetris i pod nohy cestujících, topení bylo víc pro ozdobu a ofuk předního okna takovej, že bylo lepší vystrčit hlavu ven. No a to nemluvím o elektrice - objímky, které ztrácely kontakt, neklépe v mlze a před policajtem. Tragický výkon motoru.......
Jo, ale jedno pozitivum bych měl. Ten náhon na zadek a motor v zádu byly v zimě úžasný na blbnutí. No, i v létě po dešti na trávě. To se to točilo dokola a byla sranda. A ještě ten železnej nárazník. Opravdu ještě dokázal fungovat jako nárazník ane, že po dotyku s druhým vozem mám škodu za 30 tisíc na součeasné plastomr.ce , když do nárazníku nacpou polovinu elektroniky a chlazení.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jan Světlík
(neregistrovaný)
22. 1. 2019 22:13
To neumíš zatáhnout za ruční brzdu??
S tím se zkrátka musí počítat - brzdy byly jednooruhové!!!!
Troch rozumu
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vašek
(neregistrovaný)
25. 1. 2019 12:09
Dobrý den, Vaše komentáře, že "ofuk předního okna takovej, že bylo lepší vystrčit hlavu ven" a "dvojhmat nohou" mě opravdu pobavily. :-) Topení je určitě slabina tisícovky, což mi ale dnes už nevadí, protože auto provozuji jen od jara do podzimu za pěkného počasí. Pěkný den.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat