Vlákno názorů k článku Škoda 1000 MB očima šťastného majitele: Splněný sen! od Sam - Stejnou barvu táta kupoval 12 prosince 1964 -...
Sam
(neregistrovaný)
21. 1. 2019 11:17
Stejnou barvu táta kupoval 12 prosince 1964 - horká novinka -vyrábět se začalo v srpnu nebo září. Prvně jsme museli řešit shánění Fridexu, takže až do vánoc táta musel vždy po jízdě vypustit vodu z chladiče a z topení - 2 kohouty. Byli jsme s ním 2 x v Jugoslávii v 1966 a 1968, v Bulharsku v 1970 a v NDR 1972,
Pak jsem se na něm po autoškole naučil jezdit. Pravda i přes nátěry spodku to přece jen rezavělo atak jako desetileté jsme ho docela dobře prodali a koupili Žigili 2101. Rád na něho vzpomínám, když jsem ho rozpálil po čerstvě otevřeném úseku D1 od Kývalky z kopce k Brnu na 140 km/h - to byla rychlost.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vašek
(neregistrovaný)
25. 1. 2019 12:18
Dobrý den, Same, moc pěkné. Díky. No, také si myslím, že embéčko muselo být už tenkrát (a co teprve dnes) absolutně nevhodné na dálnici. Ideální je pro něj je pohodová jízda po klikaté okresce rychlostmi mezi 60 - 80 km/hod. "Pětka" mnohem později u jinak velmi problematických Š 125, příp. Š 130, to musel být ohromný pokrok. Ona i delší čtyřka by se šikla, ale v mém autě je vše "při starém".
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat