Vlákno názorů k článku Škoda 1000 MB očima šťastného majitele: Splněný sen! od škoda peněz - To je dobře, že už takové zgarby nejsou...

Misapes (neregistrovaný)
Kdepak, ten dědek nebude nikdy. Zaprvé proto, že se těžko najde "něco" takového, co by se s "tím", chtělo množit, za druhé proto, že vlastní hloupost "postiženého" to velice často vyřeší jednou pro-vždy, bez možnosti "restartu".. A Robíku, ty dávej ve škole lepší pozor, jůůů..?!! Ať tam nejsi za troubu. kockopes - je lepší být malý vzrůstem, než chudý duchem. A požádej fotra, ať ti za mne jednu lískne..
Jan Světlík (neregistrovaný)
Proboha, proč škoda peněz?? Nejlépe zhodnocené, já ji koupil před 10 léty a zdesetinásobila se její hodnota... Navíc je to krasavice. Otevřete oči, kolik tam je chromu. 4 dveře, tlakově litý hliníkový, lehký blok motoru, pohonná jednotka vcelku - žádné kardany!! Unikát 60sátých let Motor budoval 40 let komunismus a skončil ještě jako nezmar ve Fábiích. Takový náskok
Skoda ano (neregistrovaný)
Bohužel to vypadá, že nemáte ani trochu ponětí, jak se vyvíjí ceny takových aut. A v tom případě už vůbec nechápu, proč máte potřebu anonymně exhibovat pod takovými články místo toho, aby jste pochválil něčí práci a nadšení. Možná vám to dojde, až za pár let budete své auto prodávat s velkou ztrátou narozdíl od lidí, kteří takové krasavce budou prodávat s velkým ziskem.
AM (neregistrovaný)
Je to z veľkej miery tak, tiež ma brzdia, lenže si uvedomte, že až budeme mať 70 rokov, jedna z posledných radostí samostatného - plnohodnotného života bude, že si ešte odšoferujeme sami k lekárovi, do marketu, či do kostola.
Gy (neregistrovaný)
Tehdy to nebyly brzdy provozu, prostě doba už je někde jinde, auto za to nemůže. Ale když nepočítám kopečky, tak i dnes se s tím dá jezdit bez zdržování provozu