Názory k článku Škoda 1000 MB očima šťastného majitele: Splněný sen!
škoda peněz
(neregistrovaný)
20. 1. 2019 14:50
To je dobře, že už takové zgarby nejsou brzdou provozu..I když je bohužel nahradily dědkové ve Fabkách :(
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Misapes
(neregistrovaný)
20. 1. 2019 16:59
Někdo z toho vyroste, jiný ne, zůstane tak idiot až do smrti..
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
kockopes
(neregistrovaný)
20. 1. 2019 18:29
A ty jsi asi nevyrostl, že chudáčku...
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
ROBERT
(neregistrovaný)
20. 1. 2019 18:40
Ty budeš a zustaneš velkým volem až do smrtipane pane Misapes
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
prazak44
(neregistrovaný)
20. 1. 2019 19:00
taky budeš dědek idiote
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Misapes
(neregistrovaný)
20. 1. 2019 21:49
Kdepak, ten dědek nebude nikdy. Zaprvé proto, že se těžko najde "něco" takového, co by se s "tím", chtělo množit, za druhé proto, že vlastní hloupost "postiženého" to velice často vyřeší jednou pro-vždy, bez možnosti "restartu"..
A Robíku, ty dávej ve škole lepší pozor, jůůů..?!! Ať tam nejsi za troubu.
kockopes - je lepší být malý vzrůstem, než chudý duchem. A požádej fotra, ať ti za mne jednu lískne..
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
kockopes
(neregistrovaný)
21. 1. 2019 10:06
A ty požádej svoji matku, aby tě donosila tragéde.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jan Světlík
(neregistrovaný)
22. 1. 2019 22:26
Proboha, proč škoda peněz??
Nejlépe zhodnocené, já ji koupil před 10 léty a zdesetinásobila se její hodnota...
Navíc je to krasavice. Otevřete oči, kolik tam je chromu. 4 dveře, tlakově litý hliníkový, lehký blok motoru, pohonná jednotka vcelku - žádné kardany!! Unikát 60sátých let
Motor budoval 40 let komunismus a skončil ještě jako nezmar ve Fábiích. Takový náskok
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
škoda času
(neregistrovaný)
23. 1. 2019 21:31
Tak pokud jsi to výhodně koupil za 2000,- a těch deset let jsi se o auto pěkně staral, tak věřím že dnes má cenu 20.000,- :p
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Skoda ano
(neregistrovaný)
14. 4. 2019 8:53
Bohužel to vypadá, že nemáte ani trochu ponětí, jak se vyvíjí ceny takových aut. A v tom případě už vůbec nechápu, proč máte potřebu anonymně exhibovat pod takovými články místo toho, aby jste pochválil něčí práci a nadšení. Možná vám to dojde, až za pár let budete své auto prodávat s velkou ztrátou narozdíl od lidí, kteří takové krasavce budou prodávat s velkým ziskem.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Gy
(neregistrovaný)
13. 6. 2019 22:32
Tak to má sakra větší hodnotu no, ten kdo se jí nezbavil na tom solidně vydělal. Ukázkové kusy jsou už daleko přes sto tisíc, nějaké solidní základy přes padesát. :-)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
AM
(neregistrovaný)
17. 3. 2019 13:58
Je to z veľkej miery tak, tiež ma brzdia, lenže si uvedomte, že až budeme mať 70 rokov, jedna z posledných radostí samostatného - plnohodnotného života bude, že si ešte odšoferujeme sami k lekárovi, do marketu, či do kostola.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Gy
(neregistrovaný)
13. 6. 2019 22:29
Tehdy to nebyly brzdy provozu, prostě doba už je někde jinde, auto za to nemůže. Ale když nepočítám kopečky, tak i dnes se s tím dá jezdit bez zdržování provozu
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
20. 1. 2019 16:17
Mě se náhodou takové automobily líbí oproti těm dnešním které jsou hnusné a nic nevydrží protože je tam mraky elektroniky a motor do sekačky Gratuluji majiteli Škody 1000 MB a u těh paneláků na Invalidovně vypadá nádherně
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vašek
(neregistrovaný)
25. 1. 2019 12:47
Dobrý den, Pavle, díky i za pochvalu prostředí sídliště. To byl můj nápad, považoval jsem to za stylové, i když nakonec se některé na Invalidovně pořízené fotky nepodařily. Pěkný den.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
20. 1. 2019 16:21
Ta kontrolka na zadních dveří u Škody 1000 MB byla nejspíš k tomu aby se vědělo jestli jsou zavřené dveře zkrátka nádherný automobil kdybych vyhrál ve sportce 1 nebo 2 tak bych si ho také koupil ale v červené barvě
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
maruš
(neregistrovaný)
20. 1. 2019 20:36
To není kontrolka to je poziční světlo,pro parkování za snížené viditelnosti.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vašek
(neregistrovaný)
25. 1. 2019 12:51
Ano, to je poziční světlo, které se dá zapínat nezávisle na osvětlení vozu. Novější embéčka už tuto kouzelnou zbytečnost neměla. Ve tmě to vypadá fantasticky. Zdravím Vás.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Honza
(neregistrovaný)
20. 1. 2019 16:34
Raději bych byl, kdyby jezdili taková auta a jezdilo se pomaleji, než kdejaký frajer s nejnovějším modelem auta, které dokáže jet přes 200, ale bohužel si tihle řidiči neuvědomují, že okresky a dálnice nejsou závodní dráha.. každý z těchto řidičů má certifikát na rychlou jízdu a jak to dopadá. Vždy říkám, že pokud se ten dotyčný někde zabije sám, budiž, ale vždycky vezmou někoho s sebou. A upřímně - takovému člověku bych odepřel jakoukoliv pomoc a zdravotní péči. Děláš to vědomě, pomoc nečekej. Poslední 3-4 roky je to na cestách čím dál horší. Někdy se mi zdá, že jsem snad jediný, kdo dodržuje předpisy. A to nemluvím jen o rychlosti, ale předjíždění přes plnou, před zatáčkou apod. je také čím dál častější jev.
Jinak k MB - krásné auto, přeji hodně šťastných kilometrů. :-)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vašek
(neregistrovaný)
25. 1. 2019 12:43
Dobrý den, Honzo, díky.
No, ono srovnávat bezpečnost dnešních aut a embéčka, to se asi ani nedá. Pravděpodobně bude moderní auto bezpečnější i ve výrazně vyšší rychlosti, než Š 1000 MB, ale s tím musí člověk počítat. Já jezdím fakt opatrně a snažím se volit trasu tak, abych jel spíš nějakou vedlejší silnicí a nebyl brzdou provozu.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
prazak44
(neregistrovaný)
20. 1. 2019 19:02
Škodovky ,teda ty staré jsou super. Mám ji taky. Ale někteří idioti, co se tu projevují, by raději měli chodit pěšky.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
J.P.
(neregistrovaný)
20. 1. 2019 19:38
I já jsem vlastnil Š1000 MB a to konkrétně tento model R. V. 1965 bílé barvy s víčkem nádrže pod znakem. Zdědil jsem ji po otci. Nejlepší auto jaké jsem kdy měl. Dodnes, když si vzpomenu jak jsem ji dal do šrotu, dal bych si přes hubu. Ten kdo tvrdí, že to byl krám, ji určitě nikdy nařídil.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
andy
(neregistrovaný)
20. 1. 2019 21:57
Máte pravdu pane.také jsem měl bohužel prodal.dodnes mne to mrzí.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
skodafil
(neregistrovaný)
20. 1. 2019 22:17
Ze je Vam to lito chapu, ze to bylo nejlepsi auto uz ne. Sentiment by nemel prehlusit zdravy rozum. Tohle bylo zastarale uz jako nove auto Pisu to z vlastni zkusenosti jako majitel nekolika podstatne zajimavejsich starych aut, ktere bych ale presto jako nejlepsi auta nepovazoval.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
georgis 51
(neregistrovaný)
21. 1. 2019 12:32
V čem bylo zastaralé. Renault R 8 bylo podobné koncepce a podobných parametrů. Nemůžeš to porovnávat s dnešní dobou. Jsem automechanik v důchodu takže o tom něco vím. A neporovnávejte to s Německem. Tam jim po válce postavili průmysl Turci. Ale ten článek není o politice.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vašek
(neregistrovaný)
25. 1. 2019 12:39
Díky za komentář. Auto má rozhodně své chyby, ale - dle mého názoru - i ohromné kouzlo. Zdravím Vás.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tak mozna erko felicia nebo rapid tot vse,,ale zigul byl zigul
(neregistrovaný)
20. 1. 2019 21:03
.no..auto katastrofa,,ale lepši než zrudnost typu š 100,nebrzdilo,nejelo,netopilo,nesedelo v zatackach,hlučné jak cyp a hnilo..zahranični auta byla,hezká,vyspělá,technicky na urovni a zajímavá.Už pitomej brouk byla pecka oprotitomu co produkovala MB..Bohužel český pepik nerozumí technice,proto má za modlu tyto paskvily,nevi co bylo dobre auto..Dnes je skodovka na dobre urovni,,ale pouze a jen díky audi,ktere vymyslelo vše co mělo někdy vahu a hodnotu v automobilovem prumyslu,jinak paradoxně většinu značek bych už dnes postavil mimo zakon,,za to co dnes produkuji,,diky jejich absolutnimu neumu a hlouposti zakazniku co jejich podbizive , poruchove sunty nakupuji,,jen diky nablblemu nevkusnemu dizajnu ve jmenu ekologie a lepsich zítřků...brr
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jan Světlík
(neregistrovaný)
22. 1. 2019 22:34
Pozor
Mezi Š a tisícovkou byl velký kvalitativní rozdíl!!
4tvrtina chromu, žádné okrasné lišty, blinkry v nárazníkách
A defekt: celý kufr ven. U tisícovky páčka, otevřelo se víko a rezerva na dlani
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vašek
(neregistrovaný)
25. 1. 2019 12:36
Cha, cha, prý Audi. Úžasný názor.
Pokud jde o VW brouka, osobně bych si nedovolil srovnávat techniku auta z 30. let s autem ze 60. let, přičemž dodávám, že proti brouku nic nemám, právě naopak.
Pěkný den.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
andy
(neregistrovaný)
20. 1. 2019 21:55
Moc pěkná
Také jsem vlastnil.byla z roku 1968 od prvního majitele orig.barva.velmi zachovalá.bohužel jsem prodal.nebyl čas na renovaci.mrzí mne dodnes prodej.přeji pánovi hodně štěstí s tak krásným autem.jsem pamětník.když se poprvé objevili na silnici.a vůbec ne špatná auta.drobnosti zlobili.ale opravu zvládl skoro každý.to dnes u těch předražených plných elektroniky pekáčů nehrozí.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vašek
(neregistrovaný)
25. 1. 2019 12:27
Díky!
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pepa
(neregistrovaný)
21. 1. 2019 7:53
Kdo hani embaso je magor
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Haviřovak
(neregistrovaný)
21. 1. 2019 8:41
ja mel po dedovi skdu 130GL a lituji ze jsem ji prodal byl jsem 2 majitel lituji toho moc
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
škoda plechů
(neregistrovaný)
21. 1. 2019 10:02
Můj děda embéčku často nadával a říkal: Moje Blbost a nebo Dodo: dodělej doma a naprosto souhlasím s příspěvkem, že to auto bylo otřesné, nebrzdilo a netopilo a každou chvíli se muselo něco opravit..Nakonec na to asi už neměl nervy a koupil Simcu 1301, která byla ještě o pár let starší, ale jako auto bylo o několik tříd výš a každý pak chtěl s dědem jezdit na výlety ;)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
bsat
(neregistrovaný)
21. 1. 2019 11:15
si vedle jak ta jedle, ostatní jako byly super, houno!
Co ty články nepíše Žák se svými kavárenskými poznámkami je to pěkný čtení, je tak dále.
K autu, trochu bych asi polemizoval nad barvou disků kol.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vašek
(neregistrovaný)
25. 1. 2019 12:25
Dobrý den, "Moje Blbost", to jsem nikdy neslyšel, pěkné. Pokud jde o brzdy, na mém autě jsou kompletně nové, auto brzdí přiměřeně a jsem s nimi opravdu spokojený. Ono je to dáno i extrémně nízkou váhou celého auta (z dnešního pohledu). Je pravda, že jsem nikdy nebrzdil auto plně obsazené, to by už asi nebyla taková hitparáda. Zdravím Vás.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Sam
(neregistrovaný)
21. 1. 2019 11:17
Stejnou barvu táta kupoval 12 prosince 1964 - horká novinka -vyrábět se začalo v srpnu nebo září. Prvně jsme museli řešit shánění Fridexu, takže až do vánoc táta musel vždy po jízdě vypustit vodu z chladiče a z topení - 2 kohouty. Byli jsme s ním 2 x v Jugoslávii v 1966 a 1968, v Bulharsku v 1970 a v NDR 1972,
Pak jsem se na něm po autoškole naučil jezdit. Pravda i přes nátěry spodku to přece jen rezavělo atak jako desetileté jsme ho docela dobře prodali a koupili Žigili 2101. Rád na něho vzpomínám, když jsem ho rozpálil po čerstvě otevřeném úseku D1 od Kývalky z kopce k Brnu na 140 km/h - to byla rychlost.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vašek
(neregistrovaný)
25. 1. 2019 12:18
Dobrý den, Same, moc pěkné. Díky. No, také si myslím, že embéčko muselo být už tenkrát (a co teprve dnes) absolutně nevhodné na dálnici. Ideální je pro něj je pohodová jízda po klikaté okresce rychlostmi mezi 60 - 80 km/hod. "Pětka" mnohem později u jinak velmi problematických Š 125, příp. Š 130, to musel být ohromný pokrok. Ona i delší čtyřka by se šikla, ale v mém autě je vše "při starém".
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
21. 1. 2019 11:39
Za komousu sem ji vlastnil takže ji jezdil... Ty slzy co tu nad ní tečou sou z nevědomosti a naivity... Byl to klump a stále se něco podelalo... Vsici se toho zbavovali.... Pokud si to někdo pořídí jako veterána... prosím ala tvrdit jak byla spolehlivá, fantastická, krásná a já nevím co ještě... je nesmysl a je třeba si uvědomit že stále jsou mezi vama pánové co si pamatuji velmi dobře motorismus v ČSSR..
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Medik
(neregistrovaný)
21. 1. 2019 12:47
Moje řeč. Tyhle šroty jsem taky provozoval. Poslední šel z baráku, jak děcka začala vyčuhovat hlavičkama nad sedačku - myslím že to byl tak rok 2000. Byla to vývozní 1100 na papírech MB1000 s motorem a nápravama ze 120. prostě takovej přůřez Boleslaví za 30 let :-) A z jedné š100 mám ještě schované invalidní řízení. S tím klumprem jsem naučil hodně lidí řídit. seděl jsem vedle, ruku na páce a kdykoliv jsem to zastavil - rukou :-) No a výměna hadic v zimě na dálnici, když praskly, sesedání posádky na jednu stranu, když praskla brzdová trubka (zánovní) a já v případě nouze byl ochoten obětovat pravou část vozu na třební o domy, startováání byl hlavně v zimě rituál a než se to ohřálo, tak se člověk naučil dvojhmat nohou, kdy se brzdilo a zároveň držel plyn, bagáž se skládala jako tetris i pod nohy cestujících, topení bylo víc pro ozdobu a ofuk předního okna takovej, že bylo lepší vystrčit hlavu ven. No a to nemluvím o elektrice - objímky, které ztrácely kontakt, neklépe v mlze a před policajtem. Tragický výkon motoru.......
Jo, ale jedno pozitivum bych měl. Ten náhon na zadek a motor v zádu byly v zimě úžasný na blbnutí. No, i v létě po dešti na trávě. To se to točilo dokola a byla sranda. A ještě ten železnej nárazník. Opravdu ještě dokázal fungovat jako nárazník ane, že po dotyku s druhým vozem mám škodu za 30 tisíc na součeasné plastomr.ce , když do nárazníku nacpou polovinu elektroniky a chlazení.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jan Světlík
(neregistrovaný)
22. 1. 2019 22:13
To neumíš zatáhnout za ruční brzdu??
S tím se zkrátka musí počítat - brzdy byly jednooruhové!!!!
Troch rozumu
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vašek
(neregistrovaný)
25. 1. 2019 12:09
Dobrý den, Vaše komentáře, že "ofuk předního okna takovej, že bylo lepší vystrčit hlavu ven" a "dvojhmat nohou" mě opravdu pobavily. :-) Topení je určitě slabina tisícovky, což mi ale dnes už nevadí, protože auto provozuji jen od jara do podzimu za pěkného počasí. Pěkný den.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
em.béčko
(neregistrovaný)
21. 1. 2019 11:58
Koupil jsem si škodovku, abych sbalil sousedku, řekla mi ty kokotku, v tom bych byla za socku :D
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jirka
(neregistrovaný)
21. 1. 2019 13:44
Hm, tak takovou blbku která posuzuje lidi jen podle toho v čem jezdí bych kopnul do pe.ele.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
laurin
(neregistrovaný)
21. 1. 2019 20:14
Mám taky jeden takovej kousek z roku 1966, ale s pravostranným řízením určeným na vývoz.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jan Světlík
(neregistrovaný)
22. 1. 2019 22:07
A ještě jeden luxus:
Přijelo se k benzince, spolujezdec potáhl páčku, otevřelo okno a do r. 72 se řeklo " za 50,- Kč", po Zdražení na 4,-Kč/l potom "za stovku". Bez vystoupení z auta.
A k vozu stačil jeden klíč! Na zapalovaní i dveře stejný!!
Š 100 měla dva, stopětka tři!! Tak to valili komouši - ostuda
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vašek
(neregistrovaný)
25. 1. 2019 12:03
Dobrý den, Honzo, já mám k tomuto embéčku klíčky dva - od dveří řidiče a od zapalování každý jiný. Myslím si, že je to tak správně, protože oba klíčky mám i "původní", ovšem zda jsou opravdu původní, to nemohu tvrdit na 100%. . Zajímavá věc, zkusím se zeptat kamarádů, jak oni to mají.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
24. 1. 2019 20:15
Jednu neoriginalitu jsem našel na fotce motoru: karburator měl automatický sytič ovládaný dvěma trubičkami zaústěnými do výfukového potrubí. Teplý vzduch ohříval bimetalovou pružinu ta uzávirala po chvíli jízdy sytič. Zadrhavalo to a moc dobře nefungovalo a v dalším modelu byla na středový tunel u řidiče umístěna páčka s bovdenem na ruční ovládání sytiče.
Pavel
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vašek
(neregistrovaný)
25. 1. 2019 11:59
Dobrý den, Pavle, ano, máte pravdu, karburátor se ovládá jednou z páček na středovém tunelu, viz vložený článek "nepůvodní věci". Auto má také nepůvodní vnitřní zrcátko, které patří na novější embéčka. Správně v autě má být takové úplně malé, které mám a na jaře je vyměním. Domnívám se, že původní pan majitel zrcátko kdysi vyměnil z praktických důvodů, aby lépe viděl dozadu. Pěkný den.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Milan
(neregistrovaný)
26. 1. 2019 6:20
Nerieš blbé komentáre blbých ľudí, je to krásne auto! Taktiež mám také :)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Lukáš
(neregistrovaný)
11. 2. 2019 20:39
Škoda 1000 to bylo ještě jednoduché auto. Taky jsem ji kdysi měl. Když se tam něco rozbilo, tak mi k opravě stačilo pár klíčů, závitníků a kalibrů https://www.kalibry.cz/ a opravil jsem si všechno sám. S autem, který mám teď už si sám neporadím, tak musím jezdit do servisu.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Zdeněk
(neregistrovaný)
13. 6. 2019 20:04
Parádní článek, super auto! Sám mám rok 1967 :-) Tyhle krasavci po prvních majitelích jsou nejlepší. Jinak původní nepůvodní je dle mě fuk jako celek to vypadá famozně. Ty zažloutlý kapky blinkrů a zadní světla mají docela kouzlo, ale u sebe na autě bych to nechtěl, mně se líbí když se to řádně leskne :-) Já jsem nedávno dodělal jednu věc, kterou u této vidím jako jediný nedostatek a to zadní zástěrky. Ty s červeným znáčkem škoda jsou top :-) Ať se daří a MB zdar :-)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Gy
(neregistrovaný)
13. 6. 2019 22:37
Nechápu proč na to hned musí každý nadávat. Ano, západní auta byla někde jinde, mělo to hodně chyb, ale dnes už je to přeci úplně jedno. Dnes už je to jenom nedělní koníček pro radost. Tak proč tolik zlosti? :-)
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat