Vlákno názorů k článku Škoda 100 a 110 měl být jen mezityp, než přijde vůz moderní konstrukce od Jiří - Milí znalci "Škodovek"...., můžete mi prosím pomoci s...

Jiří (neregistrovaný)
Milí znalci "Škodovek"...., můžete mi prosím pomoci s takovouto mou vlastní zkušeností prosím?? V roce 1965 - a možná 1966 jsme byli v rámci studia na VŠB Ostrava vysíláni na exkurze do Brna.... známý to veletrh. A po oficiální prohlídce jsme s kolegou odcházeli z výstaviště - a teď už fakt nevím zda ještě na či už mimo oficiální areál....je to víc než 50let (:-))), jsme u chodníku viděli KRÁSNÉ AUTO S EMBLÉMEM "ŠKODA"!! Jelikož jsme byli oba strojaři a to auto se nám moc líbilo (byla to na tu dobu bomba!!!) vlezli jsme oba pod tu nádheru a koukali jsme jak zjara!! Mělo to motor vpředu a pohon předních kol! Už nikdy jsem ten - asi prototyp - nikdy neviděl. Nevíte prosím, co to byl za model??
Honza (neregistrovaný)
Nejsem sice znalec ale 65-66 se dělal spartak, oktávka .... ta plechová ... a felda ta bez střechy ... motor vpředu měli všechny ale pohon kardanem na przadek. O pohonu na předek nevím ... první předek jsem viděl až na prototypu 120-tky. I prototyp 100-vky s motorem vepředu ma kardan nebo měl ... Zkuste oficialni stránky ŠKODA AUTO A.S. určitě tam bude odkaz na muzeum, ja si už nepamatuju jestli jsem je viděl v muzeu nebo ve "sklepě" v byvylém starem zavodě.
Karel 57 (neregistrovaný)
V době kterou uvádíte 65-66 již naplno běžela výroba 1000MB 1964 - 1969 (Octavia kombi se vyráběla až do roku 1971, ale v Kvasinách)