Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Sedm „zločinů“ proti bezpečnosti a plynulosti provozu, které nikdo netrestá. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Karel (neregistrovaný)
S body 1,5 a 6 souhlasím, ostatní body jsou diskutabilní. Bod 2: Můžete mi říci kolik bych teda měl například na 90 jet, abych "nebrzdil" provoz? Odchylka tachometru (předpokládám že u každého auta jiná) + tolerance radarů = 95, 96, 98, 100, 110? Někdy mám pocit, že ať jedu kolik chci, vždy někoho brzdím (zřejmě mám štěstí a pořád potkávám ty co akutně spěchají do nemocnice a zachraňují životy ostatním). Body 3,4,7 + vztahuje se i k bodu 2: Zde je potřeba myslet na tu nejdůležitější věc a tou je ohleduplnost a tolerance a to v obou směrech. Je třeba si uvědomit, že ne vždy za volantem sedí profící a odborníci jako zde v diskuzi. Na silnicích jezdí i začátečníci a doživotní příležitostní řidiči, kteří prostě budou jezdit pomaleji, budou déle vyčkávat při přednostech a občas třeba udělají i nějakou tu chybu (to vlastně mohou udělat i ti zkušení). Sám jsem to zažil, když moje dcera čerstvě dokončila autoškolu a já z pohledu spolujezde sledoval jaká je bezohlednost řidičů. Mnohokrát jsem zažil jak na ni ostatní troubili, že jede pomalu, že dlouho vyčkává než najede na kruháč, atd ... , až jsem se nestačil divit. Na závěr jedna taková úvaha, doufám, že se dožiju doby autonomních vozidel a toho jak chytrolíni pro které je maximální povolená rychlost něco jako urážka na cti budou muset sklopit uši a jejich auto se bude "plížit" těmi potupnými předepsanými rychlostmi :D