Názor k článku Sedm „zločinů“ proti bezpečnosti a plynulosti provozu, které nikdo netrestá od Karel - S body 1,5 a 6 souhlasím, ostatní body...
Karel
(neregistrovaný)
15. 6. 2018 8:56
S body 1,5 a 6 souhlasím, ostatní body jsou diskutabilní.
Bod 2: Můžete mi říci kolik bych teda měl například na 90 jet, abych "nebrzdil" provoz? Odchylka tachometru (předpokládám že u každého auta jiná) + tolerance radarů = 95, 96, 98, 100, 110? Někdy mám pocit, že ať jedu kolik chci, vždy někoho brzdím (zřejmě mám štěstí a pořád potkávám ty co akutně spěchají do nemocnice a zachraňují životy ostatním).
Body 3,4,7 + vztahuje se i k bodu 2: Zde je potřeba myslet na tu nejdůležitější věc a tou je ohleduplnost a tolerance a to v obou směrech. Je třeba si uvědomit, že ne vždy za volantem sedí profící a odborníci jako zde v diskuzi. Na silnicích jezdí i začátečníci a doživotní příležitostní řidiči, kteří prostě budou jezdit pomaleji, budou déle vyčkávat při přednostech a občas třeba udělají i nějakou tu chybu (to vlastně mohou udělat i ti zkušení).
Sám jsem to zažil, když moje dcera čerstvě dokončila autoškolu a já z pohledu spolujezde sledoval jaká je bezohlednost řidičů. Mnohokrát jsem zažil jak na ni ostatní troubili, že jede pomalu, že dlouho vyčkává než najede na kruháč, atd ... , až jsem se nestačil divit.
Na závěr jedna taková úvaha, doufám, že se dožiju doby autonomních vozidel a toho jak chytrolíni pro které je maximální povolená rychlost něco jako urážka na cti budou muset sklopit uši a jejich auto se bude "plížit" těmi potupnými předepsanými rychlostmi :D
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat