Názor k článku Sedm „zločinů“ proti bezpečnosti a plynulosti provozu, které nikdo netrestá od Mike - 1.) Vozidla VW koncernu mají debilní ovladač mlhovky...

Mike (neregistrovaný)
1.) Vozidla VW koncernu mají debilní ovladač mlhovky přední/zadní, nelze svítit jen zadními. 2.) Nepochopení rozdílu mezi pruhem pro pomalá vozidla a třemi pruhy na dálnici. Kolem Hranic a před Prahou pravém krajním nic, v prostředním se plazí stovkou šetřílci, kteří jedou na spotřebu a tak na "normální" provoz zbývá jen levý pruh 3.) Represe patří k pravidlům. Ale současný bodový systém je udělaný tak, že přestupky typické pro majetné lidi (rychlá jízda a všechny druhy "předbíhání") jsou dnes za peníze. V začátku byly body za rychlou jízdu. Dnes se lze z "manažerských" přestupků vyplatit bez následků. Pokud by rychle jedoucí řidič musel 2 hodiny nepokračovat v jízdě (mohl by si třeba udělat testy...), pak by represe měla smysl. 4.) Policie nemá právo na "vlastní názor". Výklad pravidel přísluší ministerstvu dopravy jako gestorovi. Policie jen kontroluje, jak je poslanci schválený (zmršený) zákon dodržován. 5.) Všichni řidiči, vozíte přesně jdoucí hodinky? Pokud ne, tak jak dodržujete značky s omezenou platností? Třeba v Praze pravé pruhy vyhrazené pro MHD a taxi....