Mirek (neregistrovaný)
5. Zákaz odbočení na červenou vpravo Tak zrovna v Německu se uvažuje, že se tohle zruší, neboť to nemá žádný přínos. https://auto.idnes.cz/zelena-sipka-odbocovani-vpravo-dm6-/automoto.aspx?c=A181019_102053_automoto_fdv A pokud se týká rychlosti a omezení rychlosti v souvislosti s nehodovostí, tak si troufnu tvrdit, že velká většina nehod se stane při dost překročené povolené rychlosti. Jedu-li 90 km/hod po okresce, všichni mě předjíždějí. Jedu-li 100-110 km/hod, jsem na rychlosti, kterou jedou ostatní a stejně mě občas někdo předjede minimálně dálniční rychlostí a mizí v dáli, aniž by rychlost snížil. Podle mě je to dané lidmi, mentalitou a úpravou rychlostí se to nezmění. Zvláštní, že na Mallorce na dálnici je max 110 km/hod a spěchají tam, překračují rychlostní limity, jen cizinci, místní jezdí většinou pomaleji.
F. Horníi (neregistrovaný)
2. Na přehledných silnicích možnost zvýšit rychlost na 100km/hod. 3. = zrušit zákazy předjíždění 4. Přednostní pruhy jen pro MHD, PČR, IZS, v žádném případě taxi 6. zrušit možnost cyklistů jet v protisměru v "jednosměrkách" Zejména na dálnicích omezovat možnost předjíždění nákladních aut (TIR). Způsobují omezení provozu ve vnitřním pruhu.
Luděk (neregistrovaný)
Ponechal bych jen svícení. S tím,že budou svítit i koncové světla. Přední denní světla - spodní hrana světel minimálně 35 cm od vozovky. Někteří musí mít problémy,aby je nasebemenší nerovnosti neutrhli o vozovku.Svícení mlhovkami za dne a v noci = tvrdě trestat. Stání na brzdě v koloně,křižovatce a u žel. přejezdu rovněž.
Alda (neregistrovaný)
Omezení rychlosti mimo obec. Na Austrálii, kde projede po rovné široké silnici jedno auto za pár minut, to vzpomenou. Ale proč se nevyjádří k tomu, jak to vypadalo u nás, když v 60.letech zrušili neomezenou rychlost? Docela by mě to zajímalo.
Štěpota (neregistrovaný)
Zdravím. Krom témat z článku mě zaujalo jedno téma z komentářů "vzájemné předjíždění kamionů na dálnici". Když je rozdíl jejich rychlostí 2 Km/h, tak je jasné, že předjíždění bude trvat věčnost a postihne desítky ostatních řidičů. Zároveň chápu, že na dlouhých trasách se i tento rozdíl může výrazně projevit na celkové době jízdy. Možná by pomohlo, kdyby -v rámci kolegiality (případně z povinnosti)- předjížděný kamion nepatrně zpomalil. Nejsem si jistý, ale myslím, že i takových -5 Km/h by znamenalo propastné zlepšení situace. Věřím, že taková úprava předpisů by nemusela být složitá a v důsledku by velmi pomohla. Mimochodem stejná (nebo spíš horší) je situace u ješitných blbů se silnými osobními auty, kteří jsou-li předjížděni, rádi ještě přidají plyn- asi aby se nedali tak snadno...
Mirek (neregistrovaný)
To není jiná věc, to jen svědčí o tom, že nemají zábrany cokoliv porušovat. Ale přednosti chodcům..., pokud bude červená, se bude muset dát i tak. Tak z NDR to převzali do celého Německa, a jak je vidět, jednotnost přínosu tohoto pravidla zvažují sami Němci.
Mirek (neregistrovaný)
U nás nedávno udělali navíc tu pitomost v bodu 6. Vylepšili to ještě o to, že po obou stranách cesty jsou parkovací místa pro auta a střed mezi auty o šířce necelé 3 m rozdělili na asi 2 m pro auta a ten zbytek je cyklostezka v protisměru jednosměrky. Nevím jestli je tohle vůbec přípustné, aby byla šířka jízdního pruhu 2 m a člověk jel natěsno kolem parkujících aut. Tohle mohl udělat jen naprostý idiot.
mila (neregistrovaný)
Pokud budete odbočovat na červenou ,tak budete odbočovat pouze v pravo to znamená že musite dávat přednost vozidlum ostatním která jedou to znamená že mají zelenou,ta nemohou odbočovat na červenou a vjet Vám do cesty.To nelze.
Adam Modrý (neregistrovaný)
Dávalo to smysl do 6. Jestli jste někdy byli v civilizované zemi, tak jste museli vidět, že u většiny jednosměrek je cedule (např. uitgezondern fiets) a cyklisti jezdí, všichni si na to zvykly, nikomu to nevadí, ničemu to neškodí a dopravě to celkově pomůže. (cyklista jede a auto taky). U nás si furt někdo myslí, že zavádění omezování a naschválů něčemu pomůže. Ach jo. AM