Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Sedm užitečných prvků výbavy moderních aut, které nikdo nepoužívá. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Honza (neregistrovaný)
Tempomat je zbytečností? Možná pro toho, kdo jezdí v neděli a ve svátek pocuky. Pro plynulou jízdu dálniční, stejně tak když se namane vzácná příležitost jet plynule po normálních cestách či držení (reálné, ne tachometrové:)) padesátky v obci je to paráda. A na rozdíl od jiných hovadin je zcela na vůli řidiče, zda jej používat bude nebo ne. Stejně tak odmlžování oken či výhřev zrcátek se divím, že by mělo být zbytečností. Navzdory tomu HF nechť si režim strčí někam. Telefon u ucha držet a před hlídkami schovávat budu, i kdyby trakače padaly. Jednou jsem HF měl, protože v autě už při koupi bylo, nakonec bylo zlikvidováno jako zbytečnost, kde navíc nešel ani stáhnout jas a v noci svým zářením do očí řidiče zakládalo na bouračku dokonale. Bezklíčové hračičky jsou kapitolou samo o sobě. Nechci být staromódní, ostatně s automatem jsem dodnes v našich krajích za exota, ale když u dálkového centrálu odejde baterka (nebo odejde modul v autě), strčí uživatel klíček do zámku a odemkne, následně klíč do spínačky a jede. Bezklíčová číčovina je ideální akorát na to, aby člověk chodil kolem nekomunikujícího auta a do práce nepřijel. O tom, že to je požehnání pro čórkaře, kterým stačí zesilovač signálu, nemluvě. Svazovat auto s telefonem, to je číčovina úplná. Netřeba být paranoidní, aby člověku došlo, že to je sice pěkná hračička, ale jinak cesta do pekel. Samocouvání je též prča. Kromě toho, že normální člověk s normálním autem buď zaparkovat dokáže, nebo nemá na cestách co pohledávat, je ošidné už mít parkovací senzory. Jak si na ně člověk zvykne, ani se nedívá a couvá, sic jsou na prd, kdy spojitý tón jede posledních cca 20 cm spojitě, tedy když v nenaboření auta za sebou nepomohou. To jsem na ně jednou u půjčeného auta spoléhal, a nacouval do fabie za sebou, protože nefungovaly. Co se blinkrů týká, je asi každému jasné, že to je psané jak nadsázka a nejsou myšleny doopravdy jako zbytečnost. Dovolil bych si poukázat, že všeho moc škodí a že dost "řidičů" zapomíná, jaký mají účel, tedy že má být chování řidiče z nich jasně patrné, čitelné a jednoznačné. Na facana je, když někdo nedá blinkr v křižovatce či při výjezdu z kruháče, rovněž ale, když se najde šu.ínek, co místo při výjezdu bliká při nájezdu na kruháč (a nemyslím situaci, kdy jede hned prvním ven). A nejlépe ještě levý... Jestli je to jen retardace či retardace v kombinaci se schválností, obdobně jako u mlhovkářů či nadjížděčů doprava při odbočení vlevo, čert ví. Stejně tak je nasnadě blinkr použít důvodně, ne když v 3m širokém pruhu vyhýbáte o 20 cm kvůli kanálu... Nebo ještě lépe, když retardi nadužívají blikačky, nejlépe když jsou taženi na laně... To je na Chocholouška. Nevíte, jestli odbočuje, zastavuje, nic, prostě si bliká všemi 4 a je se sebou spokojen.