Lucius (neregistrovaný)
Ojetiny v automatu Proč ne ale nezapoměli jste na něco? Autor článku nějak vynechal značku která je a vždy byla na špici v AT a tou je Mercedes-Benz. Desítky let výroby a prodeje této značky vozu z automatem bylo dotaženo k naprosté dokonalosti.
Marek Staněk (neregistrovaný)
Tak to by mě zajímalo taky, zvlášť ve vztahu k toyoťáckému eCVT. Ono to totiž není klasické CVT, alébrž naprosto primitivní planetový jednostupňǒvý reduktor, který má ovšem dva vstupy; ten druhý je od elektromotoru. A převodový poměr se mění přes změnu poměru jeho otáček vůči otáčkám spalovacího motoru. Má to (v hybridech, kde jsou ty elektromotory dva) celkem asi 27 součástek včetně skříně, ložisek, a gufer, a jelikož tam žádné rázy nevznikají (protože spalovací motor jde přes elektromagnetickou spojku a i spojení na elektromotor funguje jako tlumič torzních kmitů), nemá se na tom co vysypat.
mariov8 (neregistrovaný)
Největší problém typické CVT převodovky je velice omezená životnost talířů na obou stranách řemenu/řetězu, obvykle hynou po 90 000 až 120 000km a je to drahá sranda. Zvukový a dynamický projev, omezenou schopnost přenášet vyšší točivé momenty lze také považovat za zásadní nedostatek. Ty mercedesy tam chybí! Taková E třída W211 220CDI po faceliftu najede 1M km i s "automatem". Nebo i Céčko W204 se stejnou 5G převodovkou, GLK X204 a Éčko W212 s převodovkou 7G Tronic Plus nemají problémy se spolehlivosti. Stačí každých 60 000km měnit olej, filtr a těsnění za pár korun.
criminal case (neregistrovaný)
钱的问题确实是婆媳关系中很重要的一个问题,必须处理好了[]想到你就心酸ゞ 回复:八月 17th, 2012 at 下午 10:25唉,婆婆。。一说起来就郁闷[]卟想知道劫菓 回复:八月 17th, 2012 at 下午 10:26呵呵,难道你有同我一样的感触?。。。找到组织了[]叶子 回复:八月 17th, 2012 at 下午 11:05呵呵,看来这婆媳关系还真是大众问题呀叶子 回复:八月 17th, 2012 at 下午 11:06努力做得好一些吧,会有改善的亲[]叶子 回复:八月 17th, 2012 at 下午 11:06是啊,多少家庭因为钱财问题闹崩了[]
Jirka (neregistrovaný)
Nevím, kde čerpal redaktor informace, ale o prostornosti se u Fabie tedy moc mluvit nedá a o spolehlivosti lze hodně diskutovat. Jen mě trochu udivuje, že tu chybí třeba Volvo kde automaty mají mnohonásobně vyšší nájezdy než třeba zmiňovaná Octavie s DSG, Jeep, Jaguár, Land Rover, Mitsubishi a zmiňované Mercedesy, BMW, Jeep.
Mattias (neregistrovaný)
Mám Grand Cherokee 4.7 rv 2003, najetých 290k a automat řadí v pohodě. Chce to pravidelně měnit olej a vydrží poměrně dost m