Petr Ježek (neregistrovaný)
Volvo S60 z první poloviny minulé dekády před faceliftem. Staré dobré Volvo, které i po letech díky perfektní ochraně spodku a robustním pětiválcům a celkově robustní a konstrukci s protikorozn ochranou vydrží při zacování základních pravidel poctivé údržby vše s nájezdem vysoko nad 500000 km. Pozor pouze na automaty Aisin, do roku 2003 trpěly konstrukční vadou, která vedla k ruchlému opotřebení přepouštěcích pístků. Brát nejlépe ty od roku 2004 nebo starší s již vyměněným Aisinem z roku 2004 a mladším.
Detox (neregistrovaný)
Tento článek měl smysl tak do 50 000 Kč nechápu jak může někdo srovnat korozi na mazde s BMW e39 které je tu od roku 96 dále zrovna e46 s 2.0 v benzínu a ještě za 100 000 Kč toto auto tu hodnotu nemá možná coupe s motorem 2.8l v manuálu tu hodnotu má ale určitě ne kombajn 2.0 IA