Názor k článku Sedm nejhorších chyb při výběru a koupi ojetiny od Zbyněk - Tomu nerozumím :-D Sám si napsal že u...

Zbyněk (neregistrovaný)
Tomu nerozumím :-D Sám si napsal že u dieselu může odejít egr, dpf, turbo, vstriky, čerpadlo. No ano jsou to dneska už diagnostikovatelne problémy ,ale jejich oprava vyjde klidně na cenu auta. U benzínu slyšíš motor hned a nepotřebuješ ani diagnostiku a slyšíš podle běhu motoru jakej je jeho stav. Podpálený píst či jakýkoliv defekt motoru pozná člověk hned. A hlavně případná oprava nevyjde za tolik peněz jako když se objeví něco u dieselu. Benzín vyjde levněji na provoz i přes vyšší spotřebu a na nájezdu zase tolik nezáleží. Znám benziny co mají přes 300tis a běží stále skvěle. Záleží jen na výměně oleje a správného oleje :-) Tvrzení že diesel s 200k je výhodnější je úlet.