Hobit
(neregistrovaný)
17. 5. 2019 16:59
Taky dodám dva nešvary, který řidiči dělají a které se mi přímo staly najednou. A to je nedívání se do zrcártek a připojování se rovnou do levého pruhu. Relativně volná dálnice, jedu cca těch 160 v pravém pruhu. Před sebou v dáli vidím, jak se bude připojovat kamion, v pořádku, místa je dost. Když se přiblížím vidím jak těsně za kamionem najíždí osobák. Když už jsem tak 100 metrů za nimi a dávám blinkr doleva protože kamion už se napojuje, tak řidič za kamionem hodí asi po 3s taky blinkr a pošle to rovnou z připojováku do levého tak v 70km/h a přímo přede mě. Prostě nemohl počkat než v klidu projedu, musel mi ukázat co veze v kufru...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Aaa
(neregistrovaný)
17. 5. 2019 21:07
Tak autor je trochu mimo, co se týče bodu 1 a je to dost rozšířený mýtus. V obci se smí použít klidně i levý pruh (na dvouproudé nebo víceproudé silnici). Pokud souběžně s ním v pravém nejede jiné auto, v tom případě ho musí uvolnit rychlejším. Samozřejmě v případě, že se nejedná o souběžnou jízdu. Takže pokud je pravý pruh volný, tak si klidně v obci můžu jet v levém pruhu a ostatní mě klidně predjedou v pravém. To není nic proti pravidlům.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jirka_1
(neregistrovaný)
18. 5. 2019 16:39
Nemáš tak úplně pravdu, předjíždí se i v obci vždycky vlevo. Že někdo jede (sám) v pravém pruhu rychleji je špatně, ale Policie ČR to neřeší. Souběžná jízda je o koloně vozidel, tam je jedno, který pruh jede rychleji.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Rada
(neregistrovaný)
17. 5. 2019 21:53
Mě teda vyloženě ničí dementi, kteří jedou 110 km/h v prostredním pruhu a i když na ně člověk bliká, tak nereagují. Některé jsem upozorňoval i krátkým troubením, ale vůbec nechápali, co dělají špatně.
Většinou se tito dementi vrtají v mobilu nebo telefonují s mobilem v ruce. Za tohle bych bral řidičák (kdyby to šlo a kdybych byl policista). Tito dementi blokují 2/3 dálnice. Couvání na dálnici je nebezpečnější, to ale naštěstí skoro nikdo nedělá. Ovšem dementů v prostředním pruhu potkám mezi Prahou a Mirošovicemi vždy několik.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jirka_1
(neregistrovaný)
18. 5. 2019 16:48
A kdeže to? Lidé se pletou dojmy s pojmy. V celé republice jsou pouze 3 krátké úseky s tříproudovou konstrukcí: Praha - Mirošovice, Hranice - Lipník nad Bečvou a od letiště Ruzyně k D5. a pak dva kratičké před mezi tunely na D0. V prvním úseku se prakticky člověk, jedoucí třeba 110-120 km/h nemůže vetknout do pravého pruhu, protože je tam tolik kamionů našlapaných jeden za druhým, že se buď mezi ně nedá vjet nebo pak naopak z toho pruhu vyjet - obojí je daleko nebezpečnější, než jet tím prostředním, kdy jde o předjíždění kamionů!!
Nikde není napsáno, kolik se má minimálně jezdit po dálnici a že dementi, jezdící přes zákonný limit vyžadují ohled od těch limit dodržující je kapku padlé na hlavu. Pokud jedu výše uvedenou rychlostí, je nemožné se do pravého pruhu a z něj v tomto úseku ve špičce dostat. Takže vlastně jde o předjíždění kamionů a tedy je vše OK.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Honza
(neregistrovaný)
18. 5. 2019 21:04
Spíš několik desítek za těch 20km
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Rum
(neregistrovaný)
17. 5. 2019 23:10
Tak je to dost jednostrane napsany clanek. Nejvetsi nesvar jsou dementi, kteri se vam lepi na naraznik kdyz predjizdite kolonu kamionu a mate na tachometru klidne 150. Dalsi skupina jsou idioti, kteri nedodrzuji rozestupy v zuzenich a to ani v tech, kde je pouze jeden pruh a predjet se technicky ani neda. No pak jsou tady nervozni podjizdeci, co nejsou schopni ukocirovat sve ego ani na tech 20 vterin , nez dokoncite predjizdeci manevr. No a to rozhodne nepatrim k tem co by meli ve zvyku brzdit provoz, ale jezdit vysoko nad 130 bez ohledu na hustotu provozu je mentalni retardace.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Dušan
(neregistrovaný)
21. 5. 2019 12:17
K tomuto by som sa pridal. Často jazdím do ČR a veľmi často sa mi stáva, že pri predbiehaní kamiónov (často aj ôsmich) zrazu niekto zo zadu priletí a strašne mu vadí, že predbieham tak, že mám 145 km/h na tachometri. Lebo on by predbiehal 170 km/h. A to sa mi stáva fakt často. potom bliká, chodí ľavými kolesami už pomaly po tráve a strašne mu zavadziam. Nechápem čo mám asi tak spraviť.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Mirek
(neregistrovaný)
18. 5. 2019 8:16
Dovolím si komentář pro ty, kteří nedodržují rychlost a jezdí okolo 160 až 200. Já jedu v prostředním pruhu okolo 110 a chci předjíždět přede mnou auto. Dívám se do zrcátka a v dálce vidím auto jedoucí v levém pruhu. Je dost daleko, abych ho neblokoval při mém predjizdeni. Jsem v polovině manévru a za mnou už bliká a troubí na mě řidič, že ho blokují. Nejsem schopný na tu dálku v zrcátku rozpoznat, jak rychle řidič za mnou jede. Tito řidiči s drahými a luxusními auty jsou velikým nebezpečím pro všechny na všech silnicích.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Michal
(neregistrovaný)
10. 7. 2019 8:58
Pane Mirku při řízení je potřeba předvídat. Pokud vidím v zrcátku blížící se automobil, tak si raději chvili počkám. Když jedete 110 km/h a někdo 160-200, tak musíte jasně vidět, že se rychle přibližuje. Já mívám tempomat na tachometrových 145km/h (GPS 137 km/h), pokud vidím blížící se automobil, tak si raději přibrzdím. V případě už zahájeného úkonu sešlápnu plyn až na podlahu a snažím se dokončit úkon předjíždění ať toho rychlíka neblokuji (i za cenu, že pojedu 160 km/h). Pravděpdobně máte mindrák a závidíte "tzv. luxusní" auta, která jedou více než Vy... Většina lidí jezdící max 110 jede většinou na spotřebu (také jsem tak jezdil ve fabii 1.4MPi :-) ), ve velké míře také potkávám nejlevnější SUV (Duster) jejíž majitele nechtějí rumuna nakrmit.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vladimír Myslivec
(neregistrovaný)
18. 5. 2019 8:17
V seznamu chybí dva podstatné body nedodržování bezpečné vzdálenosti a agresivní najíždění na zadní nárazník!....jezdím po celé Evropě a nikde se s tímto nešvarem nesetkávám....teda pokud se to stane auto za vámi má stoprocentně českého řidiče....jinak tento přestupek Česká policie trvale ignoruje....a souhlasím s Vámi....že je to přestupek mnohem více ohrožující....než rychlost o 15km větší....
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Antonn
(neregistrovaný)
18. 5. 2019 8:31
Pane Mirku,
V autoškole se učí, že se nemá zbytečně prodlužovat doba předjíždění, tak mi prosím řekněte, když chcete předjíždět na dálnici (kde je 130) jedete jen 110??
Osobně učím žáky, že když se rozhodnou předjíždět, aby se nebáli i trochu překročit rychlost (je-li provoz) a co nejdříve (bezpečně) se řadili zpět do pravého pruhu.
Prosím neprotahujte zbytečně dobu předjíždění.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jirka_1
(neregistrovaný)
18. 5. 2019 16:58
Asi tak - když se zavedlo 1. 8. 1979 omezení rychlosti (tehdy 60 - 90 - 110 km/h), bylo hodně dotazů jak to vlastně platí a neplatí. Takže nějaký vysoký policejní důstojník v rádiu odpovídal na dotazy a padla otázka, je-li rychlost při předjíždění také omezena. A řekl tam zcela jasně, že rychlost není omezena, protože předjíždění je nejnebezpečnější manévr a má trvat co nejkratší dobu. Jenže po změně z vyhlášky na zákon se nic takového v zákoně neobjevilo a policie jak u nás, tak na Slovensku stále bazíruje na dikci zákona - což je proti bezpečnosti provozu ještě více, než neustále omílaná vysoká rychlost. Obecně je i pitomostí na tříproudé silnici jezdit neustále vpravo - proč jsou tam tedy tři pruhy? Přece kvůli kapacitě, v jiných zemích mají i osmi a víceproudé silnice práve kvůli kapacitě provozu. V Německu jsem si všiml, že na třípruzích se jezdí podle rychlosti, vpravo kamiony a couralové tak do stovky, v prostředním do 140 km/h a vlevo co kdo umí a co umí auto.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jiří
(neregistrovaný)
18. 5. 2019 8:48
Když v pravém jede 3 km kamionů a vy jedete v levém 130 a za vámi superman 150 a více a začne vás problikávat tak tedy co?? Uhnout mezi kamiony to znamená snížit o 40 tak tedy vybrzdit? nebo zpomalit na 90 ( to budou mít ti další za vámi radost) a zařadit mezi kamiony? Po té se již zpátky nedostanete protože ti ostatní co jedou 130 vás nepustí. To není o tom, že by jste chtěli někoho školit
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jirka_1
(neregistrovaný)
18. 5. 2019 17:03
Ne, dlabat na něj a jet si ty tři kilometry svých 130 km/h (cca 140 na rychloměru) a pak teprve uhnout do pravého. Na druhé straně jsem jednou zažil dědečka s babičkou v zeleném Favoritu, který jel svých 90 km/h vedle těch 3 km kamionů a neuhnul a neuhnul, i když prostor tam měl. Troubení a blikání nepomohlo... Celá ta anabáze trvala od Brna až po odbočku na V. Bíteš, kde jsem ho sprostě předjel vpravo.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jirka_1
(neregistrovaný)
18. 5. 2019 17:39
Všechny autory těchto článků bych s chutí profackoval, protože píší články o tom, jak důležité je respektovat porušovače zákona o silničním provozu. Na dálnici je rychlost omezena na 130 km/h a moc dobře se ví proč. Každý si mysí, že vysokou rychlost zvládne, ale to platí pouze v případě, že se nic nebezpečného před ním nevytvoří. Všechna auta v silničním provozu nejsou závoďáky s vyladěným podvozkem a keramickými brzdami a navíc ve vysokých rychlostech je všechno strašně rychlé a na nic není čas. Není čas na přemýšlení, všechno musí fungovat automaticky podle naučených reakcí, což u běžných řidičů nemůžeme očekávat, zvlášť, pokud se přemísťují v těžkých SUV s vysokým těžištěm. Kdo má papíry někdy od roku 2000 nemá návyky, které jsme my starci nabyli se samohyby typu Š 100, Moskvič a dalšími plavátky. Auta jsou sice technicky lepší, ale ten element mezi volantem a pedály je stále stejně nedokonalý, jako lidé narození před pětisty lety. A právě ta do podvědomí sestoupená sebejistota, která je ale spíš jen následek dobrých jízdních vlastností dnešních vozidel s ABS atd. dělá s těchto řidičů nebezpečné elementy, kteří pak v kritických situacích neumí správně zareagovat - protože fyzikální zákony obelstít nelze. Jet rovně 200 km/h umí skutečně každý trouba, ale pak stačí, aby mu tam nějaký udatný řidič kamionu hodil levou a začal předjíždět druhý kamion a pak teprve každý takový Fittipaldi pochopí, jak moc toho o rychlé jízdě neví a co všechno neumí. Lidské oko má rozlišovací schopnost už po desítky tisíc let jednu úhlovou vteřinu a nijak se to nemění, což znamená, že není dostatečně dalekozraké, aby vidělo to, co vidět v takové rychlosti potřebuje.
Ještě připomínka - svého času nesměly být na autě vypouklá zrcátka, pokud nebyly všechny tři (tedy i to vnitřní). Protože vypouklé zrcátko silně zkresluje vzdálenost! Všechny kamiony mají vypouklá zrcátka a mají je i osobáky na dveřích, kvůli pokrytí většího úhlu. Takže když se kamioňák koukne do zrcátka, vidí auto v daleko větší vzdálenosti, než je skutečnost (můžete porovnat se svým vnitřním zrcátkem, které je rovinné) a začne předjíždět. Jenže 200 km/h znamená naboření do jeho zádě... Na našich dálnicích se jezdit více, než těch 130 km/h, nedá, protože má příliš málo pruhů a pokud nebude zaveden zákaz předjíždění kamionů. Ale i tak je vysoká rychlost problém, který by se měl brát vážně. Naše dálnice byly od začátku konstruované svým podélným a příčným profilem na 120 km/h (kruhové sjezdy na 50 km/h), to jsou rychlosti, kdy je dostatečná viditelnost na vzdálenost, na kterou je řidič schopný zastavit vozidlo (paragraf v zákoně). Pokud to budu mastit výrazně rychleji, nebudu mít možnost zastavit v případě nenadálé překážky na vozovce (už jsem zažil ve čtyři ráno položený kamion přes celou šíři vozovky, objet se nedal a hlavně ho nebylo téměř vidět) a věřte tomu, že třeba v klesání od Prahy k jihlavské odbočce na 112 km je skutečně špatně vidět, když dálnice zatáčí doprava. A k viditelnosti zrovna dvakrát nepřispívají omezovače oslnění, montované na prostřední svodidla, které zase přináší problém v levotočivých zatáčkách.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Viktor
(neregistrovaný)
18. 5. 2019 21:56
Takže když jedu v levém či prostředním či pravém pruhu po dálnici maximální povolenou rychlostí 130/h třeba při předjíždění kamionu, tak se dopouštím ,,blokování,, komunikace v případě že mě někdo chce prostředním či levým pruhem nepovolenou a protiprávní tedy nezákonnou rychlostí předjet ??
Kde je v právu ??
Ten kdo se chová v souladu s obecně závaznými pravidly a jede max 130 a nebo ten, kdo chce jet rychleji a tak to dává řidiči respektujícímu stotřicítku, řádně najevo.
Tuto debatu bychom nevedli a já nemusel číst vaše absolutoria, kdyby stát výkonem moci nařídil osobákům z bezpečnostních důvodů totéž co kamionům, tedy omezovač.
Řekněme na 130.
A je po problémech. A je po handrkování a je po související agresivitě.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tomáš
(neregistrovaný)
19. 5. 2019 6:41
Jistě je dobré připomenout si i výše zmíněné a často dopravu komplikující nebo i okolí ohrožující nešvary. Dovolím si ale tvrdit, že ten vůbec nejhorší a zároveň nejpočetnější autor opomněl a to
NEDODRŽENÍ BEZPEČNÉ VZDÁLENOSTI!!!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
LuckyLuck
(neregistrovaný)
19. 5. 2019 23:03
Hlasoval jsem " netolerance a ohrožování kamionu", osobně bych ale za největší problém označil nedodržování bezp. vzdálenosti v kombinaci s nepozorností či naopak zbytečnou agresivitou s tendencí pohybovat se "rychleji než rychle"..např. mezi dvěma semafory nutně "pospíchat na červenou"..to je vyloženě nelogické, neEKONOMické, neEKOLOGické a časově neefektivní..přitom tak jezdí 80% národa..a vůbec jim to nedochází, a když už je " baví" vytvářet fronty na zelenou, bezp. odestup pro IZS musí složitě vytvářet za 5min 12, bohužel i "dávno po 12"..
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
JZ
(neregistrovaný)
20. 5. 2019 12:09
V prostředním pruhu jezdím a jezdit budu. Jezdím neustále na tempomat (i ve městě) a na dálnici si ho nastavím na 135 km/h (podle navigace tak jedu 128-129 km/h). Tím nechávám pirátům silnic celý jeden pruh na porušování pravidel, kterých mají všude plnou hubu. Na to, abych kvůli takovým neustále dobržďoval za kamióny v pravém pruhu, protože každou chvíli někdo potřebuje jet 140, z vysoka s**u.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
David
(neregistrovaný)
22. 5. 2019 0:57
JZ.
Pokud zrovna předjíždíte kamion tak samozřejmě máte plné právo vjet do prostředního pruhu, ovšem pokud vedle sebe nemáte zrovna žádné vozidlo. porušujete již zákon. Také jezdím 135 km/h tacho a úplně v pohodě zvládám přejet do prostředního pruhu, pokud chci předjet, a následně zase zpět, jakmile je pravý pruh vedle mne volný.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
22. 5. 2019 16:56
Je mi tě líto, silnice není jenom tvoje..
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
David
(neregistrovaný)
22. 5. 2019 0:53
Ano, pokud se jedná o předjíždění kamionů, nebo pomalých vozidel, pak je samozřejmě jízda v prostředním pruhu v pořádku, ovšem řekl bych, že komentář Rady byl myšlen na ty případy, kdy v pravém pruhu nikdo nejede a tedy tím pádem je jízda v prostředním pruhu neopodstatněná a proti předpisům.
Bohužel tuto situaci zažívám velmi často na zmiňovaných úsecích dálnice D0, především v úseku mezi D5 a Ruzyňským letištěm, ale také i v úseku tunelů. V některým časech, kdy doprava není tak zahuštěná dokonce i v úseku na D1 mezi Prahou a Mirošovicemi.
A bohužel pak opravdu lidé, kteří jedou 130 km/h musí zbytečně přejíždět o 2 pruhy tam a zase zpět.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
BB33
(neregistrovaný)
10. 7. 2019 19:48
150 a200 m brzdna draha pri 130km/h ??? To uz aj vlak pomaly zastavi ... to ste trocha prehnali , ci ??
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Fuk
(neregistrovaný)
26. 7. 2019 22:25
To s tema kamionama je pekna picovina... 1. Ani jeden nedodrzuje rychlost 2. Jako vsichni ani oni nesmi nikoho omezit a ohrozit!!! A tim ze zacnou predjizdet a za nima se tvori kolona i kdyby muselo brzdit jedno jediny auto je to omezeni a to je spatne... ja bych jim dal zakaz predjizdeni v cele ČR!!!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
D
(neregistrovaný)
23. 9. 2022 20:04
Když jedete autem tak nemáte jak změřit rychlost jinýho auta. Rychlost se neměří tím, že jedu vedle auta a tak auto jede stejně rychle. To by nešlo. Každý si má sám zodpovídat za rychlost, ale vlevo se nemá jezdit. Často se mi stane tohle, jedu vpravo, dojedu kamion za mnou v pruhu nikdo nejede a chci najet do levého a předjíždět, ale nemůžu, někdo jede naschvál vedle mě, tak musím brzdit. Když jsem kdysi chtěla najet vlevo protože už jsem myslela že to před kamionem neubrzdím když brzdil taky tak auto co jelo naschvál vedle mě začalo troubit, jenže jsem musela nějak vyřešit ten kamion který brzdil a navíc nesmím omezit auto v levém pruhu, takže je to takový nanic. Nevím co je na tom tak těžkýho jezdit vpravo.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat