Vlákno názorů k článku Sedm dopravních značek, které řidiči nejčastěji ignorují nebo chápou špatně od Laďa - Největší problém kruhových křižovatek je u nás plynulost...
Laďa
(neregistrovaný)
23. 8. 2020 10:33
Největší problém kruhových křižovatek je u nás plynulost ,pokud by každý jel plynule s vzájemným ohledem na ostatní jelo by to jako po másle ,to znamená na kruhači neakcerovat prudce nebrzdit a občas spomalit když někdo najede na kruhak a ne si vymáhat přednost zrychlením skoro všude na světě to zvládají tak proč ne sakra u nás .......
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Michal2
(neregistrovaný)
23. 8. 2020 14:05
Spousta řidičů před kruhacem zastaví jak na stopce a to i v případě že nikdo nejede.Nezkušení a postrachové tam nevjedou.Pokud nechci aby předeme někdo vjel když jedu 3výjezdem a jedu rychle tak použiji i blinkr doleva a jo pomůže to většinou.Jedu 1 výjezd blinkr doprava ještě než najedu na kruháčc.Je to o zkušenosti a dobrém odhadu řidičů.Když tam nikdo nestojí ani nejede za mnou tak i blinkr nepoužívám.Někdy je i výhoda že silničáři neumí stavět značky.Třeba omezení rychlosti při práci na silnici postaví tu 50,60 před křižovatku a už né za.Takže zase 90+ platí
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat