Vlákno názorů k článku Sedm dopravních značek, které řidiči nejčastěji ignorují nebo chápou špatně od Laďa - Největší problém kruhových křižovatek je u nás plynulost...

Laďa (neregistrovaný)
Největší problém kruhových křižovatek je u nás plynulost ,pokud by každý jel plynule s vzájemným ohledem na ostatní jelo by to jako po másle ,to znamená na kruhači neakcerovat prudce nebrzdit a občas spomalit když někdo najede na kruhak a ne si vymáhat přednost zrychlením skoro všude na světě to zvládají tak proč ne sakra u nás .......
Michal2 (neregistrovaný)
Spousta řidičů před kruhacem zastaví jak na stopce a to i v případě že nikdo nejede.Nezkušení a postrachové tam nevjedou.Pokud nechci aby předeme někdo vjel když jedu 3výjezdem a jedu rychle tak použiji i blinkr doleva a jo pomůže to většinou.Jedu 1 výjezd blinkr doprava ještě než najedu na kruháčc.Je to o zkušenosti a dobrém odhadu řidičů.Když tam nikdo nestojí ani nejede za mnou tak i blinkr nepoužívám.Někdy je i výhoda že silničáři neumí stavět značky.Třeba omezení rychlosti při práci na silnici postaví tu 50,60 před křižovatku a už né za.Takže zase 90+ platí