Odpověď na názor
Odpovídáte na názor k článku Sedm dopravních značek, které řidiči nejčastěji ignorují nebo chápou špatně. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Noname
(neregistrovaný)
15. 7. 2018 21:41
Ono to s tím zipem není tak docela jednoduché. Pokud bude pravý pruh průběžný a z levého pruhu se připojují vozidla, potom nelze zákonem upravit, že v průběžném pravém pruhu musí řidič umožnit zařazení vozidla z levého pruhu. Proč ? Protože ten kdo je v průběžném pruhu, má přednost, kdo jede v pravém pruhu má přednost před tím, co se připojuje zleva, pokud by zákonodárci napsali musí umožnit se zařadit a došlo by k nehodě, kdo potom co porušil ? Já že jsem vás smetl v průběžném, když vy jste mě měl pustit, nebo jsem způsobil nehodu já, protože vy jste měl přednost z pozice pravé ruky a ještě z pozice jedoucího v průběžném pruhu? Kdo pak bude viník nehody ? 50:50... no to jsem zvědav co na to pojišťovny, ani jedna nebude chtít plnit, takže prales. Leda byste měl havarijní pojištění a vzal nehodu dobrovolně na sebe... ha ha ...
A zase kdyby levý pruh byl ten průběžný, pak ten v pravém pruhu se nedostane do situace práva přednostní jízdy ať už z pozice pravé ruky, nebo z pozice průběžného pruhu. Ale nastává potíž s tím, že vy co se chcete zařadit musíte umožnit jízdu vozidlům jedoucím v průběžném pruhu a nesmíte je ohrozit a ten v průběžném pruhu on by vás zase musel pustit a dostáváme se do situace kdo bude viník nehody.... tam už by větší vinu nesl ten v tom průběžném levém pruhu, ALE … vy ale přeci nesmíte ohrozit toho v průběžném pruhu a když je nehoda, tak jste ho asi ohrozil, takže taky špatně.
No schválit takového pomocníka v zákoně by bylo hodně na pováženou že ?
Když jsou lidé tak uvědomělí, tak proč se prostě nesjedou třeba 200 metrů ještě před tím zúžením a všichni pak přece pojedou plynule, rychle.... Vezměte to prakticky, pojedu 60, vedle mě jede v druhém pruhu druhý co jede 60, vytvořím před sebou mezeru, zpomalím na 55, ten se přede mě zařadí a potom oba pojedeme přece zase těch 60 a zip nemusím řešit když nebude extra hustý provoz.
Když takhle pojedou 4 auta v jednom pruhu a 4 v druhém a tvrdošíjně dojedou vedle sebe až před to zúžení, tak pojedou 60, 50, 40, zastaví, začnou se pouštět, mezitím dojedou ta auta co byla vzdálená několik set metrů a ta budou muset brzdit a je hotovo... špunt jak Praha. Proč tomu prostě nepředejít ? No protože přeci já pospíchám víc než ten druhý, tak nebudu logicky zpomalovat. Naopak fandím těm řidičům kamionů, co jedou vedle sebe, jedou třeba 40 a pomalu se přibližují k tomu špuntu a za sebou mají ty nervózy co na ně troubí, blikají, nadávají a posunkují aby jeden z nich uhnul ale on neuhne a neuhne... Proč ? protože ten špunt se částečně vepředu uvolní a provoz se tím pak má šanci obnovit a zrychlit, ale podělají to zas jen ti co spěchají a dojedou zas až k tomu zúžení vedle dalších aut, než aby se postupně zařazovali do jedné kolony. Tolik k zipu. Neohleduplnost, dutohlavost a spěch. Jen proto se musí vymýšlet nové značky, posouvají se cedule obci aby se prodloužili 50km/h úseky, přibývá dopravních omezení viz 70 km/h před křižovatkami a i zákazy předjíždění a jiné zhovadilosti protože to jinak prostě nejde. Každého nového řidiče bych postavil ke skutečné dopravní nehodě s fatálními následky. Motorkář co má tělo tam a hlavu v helmě o 15 metrů opodál. Člověk který sténá bolestí v zaklíněném autě a poté co ho vystříhají se v něm pohnou vnitřnosti a umře na vnitřní vykrvácení. Posílal bych je rodinám pozůstalým oznamovat že se ženě s dvěma dětma nevrátí manžel domů. Aby si takový co musí lpět na malichernostech jako ušetřit 10 minut času rychlou bezohlednou jízdou a svou chybou připravili jiného o život uvědomili hodnotu lidského života.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM