Odpověď na názor
Odpovídáte na názor k článku Sedm dopravních značek, které řidiči nejčastěji ignorují nebo chápou špatně. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Láďa
(neregistrovaný)
10. 10. 2017 11:56
Vážení a milí,
váš článek nemá chybu a mělo by být více takových článků a to hlavně pro kompetentní orgány a jejich vykonavatelé. Vybízíte občany, zda-li je něco dalšího napadá, aby se podělili s veřejností o svůj poznatek pod tímto, věru, inspirujícím článkem. Mohu-li se obsáhleji vyjádřit, vyjádřím se o přechodné úpravě provozu na pozemních komunikacích, ta je nadřazena dle ustanovení § 76 odst.1 zák.č.361/2000 Sb., místní i obecné úpravě provozu na pozemních komunikacích. Svislé přenosné dopravní značky jsou nadřazeny dle ustanovení § 76 odst.4 zák.č.361/2000 Sb., všem dopravním značkám. Dojde-li ku změně dopravního významu, nebo dopravního určení pozemní komunikace, silniční správní úřad rozhodne o změně kategorie nebo třídy, dle ustanovení § 3 odst.2 zák.č. 13/1997 Sb.,o pozemních komunikacích. Dle ustanovení § 77 odst.1 písm.c), zák.č.361/2000 Sb., o silničním provozu, přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích stanoví obecní úřad obce s rozšířenou působností po předchozím písemném vyjádření příslušného orgánu Policie České republiky , tedy vydá Rozhodnutí. Toť konstatování znění zákonů. Jste účastníkem silničního provozu, jedete po místní pozemní komunikaci a vjedete na těleso Slepé pozemní komunikace označené svislou přenosnou dopravní značkou IP10a "Slepá pozemní komunikace", vědom si toho, že Slepá pozemní komunikace se z logiky věci nekříží ani nespojuje, nýbrž vyúsťuje na jinou pozemní komunikaci, a dle ustanovení § 2 písm.w), zákona č. 361/2000 Sb., se vyústění jiné účelové pozemní komunikace na jinou pozemní komunikaci nepokládá za křižovatku, tedy na tělese Slepé pozemní komunikace neexistuje hranice křižovatky, zastavíte pouze a jedině na tělese Slepé pozemní komunikace.
Městská policie vás propírá za to, že stojíte v kratší vzdálenosti než 5m za hranicí křižovatky a na dotaz, zda ví co je to hranice křižovatky, ukáže na vyústění Slepé pozemní komunikace na jinou pozemní komunikaci. Když nesouhlasíte se sankcí, posílá vás do správního řízení. U správního řízení vám je kladeno za vinu, že když nebylo vydáno Rozhodnutí o přechodné úpravě provozu na pozemních komunikacích, ač mělo být dle shora uvedeného, tak jste se prý dopustil přestupku, protože, ač přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích je nadřazena nad místní i obecnou a svislé přenosné dopravní značky jsou nadřazeny všem dopravním značkám, tak není potřeba tyto značky řádně ošetřit Rozhodnutím a tím řádně ošetřit přechodnou úpravu provozu na pozemních komunikacích a tedy platí současně i předešlý stav. Já tvrdím, že tomu tak není, že musí platit striktně a jedině stav odpovídající skutečnému fyzickému stavu pozemní komunikace v daném čase a místě, od toho je ta přechodná úprava provozu na pozemních komunikacích a místní pozemní komunikace není ani absolutno, ani žádné dogma, tedy platí, že se jedná o Slepou pozemní komunikaci, což nechce pochopit Městská policie, ani správní úřady, ani justice, navzájem se kryjí a svými protizákonnými Rozhodnutími, Rozsudky a Nálezy podporují protizákonnost a viní účastníka silničního provozu za vymyšlený přestupek, kterého se vůbec, ale lautr vůbec nedopustil a tomuto je upíráno právo na spravedlnost a spravedlivý proces. Sděluji to veřejnosti proto, protože vím, že se tak neděje jen vůči mé osobě, nýbrž i vůči dalším účastníkům silničního provozu, kteří jsou protiprávně sankciováni Městskou policií, která není řádně proškolována, nezná rozdíl mezi vyústěním a hranicí křižovatky a není boha, který by v té lumpárně sjednal pořádek, neboť ani vykonavatelé silničního správního orgánu neznají zákony a tak osazují tělesa pozemních komunikací svislými dopravními značkami, bez řádného ošetření Rozhodnutím, tedy pouze, jako kusy plechu. To nemá obdoby!!!. Dvojí stav současně nemůže na pozemních komunikacích existovat, to by byla anarchie. Potvrdí vám to dopravní policisté Policie České republiky, likvidátoři pojišťoven, avšak správní orgány, rozhodujíc nekvalifikovaně, Městskou policii v protiprávním jednání podrží ku škodě účastníků silničního provozu. Takový je stav údajně v právním státu, kde řadovému občanu je upíráno právo na spravedlivý proces. To se musí změnit, neb Městská policie si nebude vyrábět účelově přestupce z účastníků silničního provozu, kteří se ničeho protiprávního nedopustili a plnit tak kasy obcí na odměny apod. Je politováníhodné, že media se postaví za žadatele o kotlíkové dotace a za účastníka silničního provozu ne, ač v mediích jsou lidé, které tato zrůdnost může také potkat, nevyřeší-li se tento stav jednou provždy.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM