Jan
(neregistrovaný)
10. 11. 2017 9:07
Vy měříte výkon motoru když má teplotu oleje 19 °C???? :-( :-( :-( Co články o potřebě nechat motor před zatížením v klidu zahřát a předcházet škodám na turbu atd. ?????
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
ACE
(neregistrovaný)
10. 11. 2017 9:15
Sám bych si toho nevšiml, ale je to tak, vskutku zarážející. :D
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
10. 11. 2017 18:53
Já bych spíše řekl, že zapomněli zasunout čidlo teploty oleje do otvoru měrky. Teplota 19 °C odpovídá přesně teplotě vzduchu v místnosti... :-)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Ondra
(neregistrovaný)
12. 11. 2017 19:38
Opravdu je ztrátový výkon mezi motorem a kolem 25,5kW??? Kam to odpadní teplo jde?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
17. 11. 2017 9:13
Je tomu opravdu tak. Ztrátový výkon je součtem ztrát ve spojce, převodovce, stálém převodu, hnacích hřídelích, ložiskách kol a valení pneumatik. Odpadní teplo jde do ovzduší. Během testu na dynamometru ho vzhledem ke krátké době měření není mnoho, proto k přehřátí nedojde. Za jízdy je proudění vzduchu intenzívní tak je odvod tepla bez problému.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
jouda
(neregistrovaný)
15. 12. 2017 15:58
Ztrátový výkon bývá obecně cca 10% u manuální převodovky. Je to údaj, který se snadno zmanipuluje.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat