Jak se osvědčil facelift evropských showroomů Škoda Auto? Je tady pohled do zákulisí

23.04.2018
přidejte názor
Autor: Škoda Auto

Koncem loňského roku byl definitivně dokončen projekt revitalizace showroomů mladoboleslavské automobilky. Více než 2000 provozoven po celé Evropě se ve spolupráci s nábytkářskou firmou Wiesner-Hager proměnilo v moderní prostory zařízené v duchu čistého a účelného minimalismu.

Spolupráci s největším rakouským výrobcem kancelářského nábytku zahájila společnost Škoda Auto již před deseti lety. Wiesner-Hager se specializuje na komplexní řešení kancelářských a komerčních prostor, a to zejména s důrazem na ergonomii, flexibilitu uspořádání a příjemné pracovní prostředí.

Moderní prodejní prostory přivítají zákazníky vzdušností a přehledností. „Naším cílem bylo pomoci Škoda auto vybudovat místo, které bude příjemné a funkční jak pro zaměstnance, tak pro zákazníky. Za prioritu jsme si stanovili ideální podmínky pro snadnou a otevřenou komunikaci,” vysvětluje Zdeněk Brisuda, ředitel české pobočky Wiesner-Hager.

Zdeněk Brisuda Zdeněk Brisuda, ředitel české pobočky Wiesner-Hager

Vývoj architektonického konceptu trval přibližně rok a v České republice na něm pracovali designéři Wiesner-Hager v těsné spolupráci s týmem Škoda Auto. V českém výrobním závodě v Humpolci pak bylo pro potřeby showroomů vyrobeno zhruba 30 000 produktů.

Byly mezi nimi jak typové kusy nábytku, tak prvky adaptované či zcela atypické, některé vznikly přímo pro tento projekt a teprve později se zařadily do produktového portfolia Wiesner-Hager.

Wiesner-Hager_Skoda-Reiser_pulse-customer-chair_8891_125dpi

O zdravé sezení prodejců a servisních poradců se starají kancelářské židle produktové rodiny paro, doplněné o konferenční židle pulse, židle pro návštěvníky update_b, barové stoličky macao a sedací kostky pixie, to vše v neutrálních barvách kombinovaných se svěží zelenou, typickou pro korporátní identitu Škoda Auto.

Showroomy Škoda Auto v nové podobě se nyní řadí k nejmodernějším evropským provozovnám, v nichž se cítí příjemně nejen zaměstnanci, ale zejména zákazníci vybírající nový vůz. Facelift evropských showroomů Škoda Auto se tak jednozna osvědčil a zpětná vazba je velmi pozitivní.

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?