Názory k článku Rychlý test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzinový reparát
Martin911Turbo
(neregistrovaný)
10. 2. 2018 14:47
Toyotu C-HR jsem spolus Nissan Juke a Jeep Renegade dal do hledáčku na budoucí auto. Papírově a dle recenzí bylo C-HR defakto vítězný model v benzínové verzi Juke nejvíce zastaralý, ale se slušnou motorizací až 217 koní, benzín, nafta, 4x4. Renegade - kořeny Fiat, velký prostor uvniř, velká nabídka pohonů 110-170 koní, 4x4 včetně ultimátní verze Trailhook Po vyzkoušení nastal ovšem šok a to v neprospěch C-HR, kde se stal Renegade vítězem, vnitřní prostor největší ze všech, perfektní kufr s dvojitým dnem, rovná plocha. Renegade o 100% žehlí povrch lépe už v základní dvojkolce, ve čtyřkolece ještě lépe, menší náklony v zátáčkách, větší výkon, kroutící moment, automat 9 stupňů! excelentně hladce řadí, pohodlnější sedačky, lepší audio, lepší výhled ven a lépe citelná šířka a délka auta při jízdě v pruzích. Renegade s Uconect rádiem už vzákladní 5" verzi je o 100% lepší jak velká ale přitom zbytečná obrazovka v C-HR co nic nezobrazuje respektive ano, archaickou navigaci, u Uconnect bonus aplikace v telefonu pro kontrolu nad vozem Takže C-HR bude možná lepší držák, ale jinak zcela průměrné auto, které si svoji sebevědomou cenu nezaslouží
Klady:
Wow efekt
Externí design
Interní design až na pár detailů (lesklé černé plochy, laciná látka sedaček)
Nic v interiéru nevrže
Velikost kufru v dané třídě je ok
Přesné řazení
Zápory:
Pozice za volantem
Málo stavitelný volant pro člověka 190cm
Místo spolujezde a vzadu pro člověka max 180cm
Málo akční brzdy (vůz měl najeto 5800 km)
Stísněný prostor na to, jak velké auto je. Prostor jak vepředu tak vzadu pro malé hubené postavy
Benzínový motor, špatné odhlučnění, hluk již od 2000 otáček, svist vzduchu okolo karoserie od 80km
Motor slabý výkon 117 a 185ps je na tak těžké auto málo
Průměrný podvozek, nerovnosti nežehlí jak je očekáváno, v zatáčkách se prudce naklání
Malá světlá výška podvozku, stěží na prašnou a štěrkovou cestu
Infotejtment je parodie, rozlišení, nic nezobrazuje oproti konkurenci (Uconet FCA group, icocpit PSA, virtual cocpit tegra v Škoda, VW, Porsche, Seat,...)
Nešikovné umístnění tlačítek na volantu
Malý volant, netopí v celé ploše
Průměrné audio (verze Dynamic)
Špatný výhled ze zrcátek
špatné rozlišení zadní kamery
Pomalá reakce parkovacích čidel
Jízdní asistenty průměrné vůči konkurenci
Vysoká cena, na to co (ne)nabízí
Nakládací hrana kufru je vysoko, schod po sklopení zadních sedaček
Špatný výhled v bok a vzad
Malá přihrádka u spolujezdce
Spotřeba 7.5 - 8.5l !
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Bert Shadow
(neregistrovaný)
11. 3. 2018 0:27
S kolegou Martinem plně souhlasím. Jen bych doplnil několik nedomyšleností typických pro Toyotu:
1) není schránka na brýle Proč?
2) není kam uložit povinné reflexní vesty. Do odkládacích prostor by se jich asi povinných 5(!) kusů nevešlo. Pod sedadlem spolujezdce prostor je, ale tak nějak konstruktéři zapomněli tam dát šuplík - výsuvnou schránku
3) úložný prostor ve středovém tunelu je sice docela prostorný, ale až dost hluboký. Jeho čistění bude asi docela problém, jako veškeré odkládací prostory. Asi by pomohla inspirace konstruktérů u konkurenčních značek
4) nepochopitelná absence kontrolka na palubním počítači stavu kapaliny u ostřikovačů. Velice nebezpečné!! To má každá 15 let stará Fabie.
5) ta reálná spotřeba benzinu je nehorázná a nepochopitelná.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Coco
(neregistrovaný)
1. 4. 2018 20:12
Absence kontrolky stavu kapaliny u ostřikovačů. Velice nebezpečné? Hahaha
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
artoncraftscn
(neregistrovaný)
4. 9. 2021 10:09
Hello. And Bye.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat