Martin911Turbo (neregistrovaný)
Toyotu C-HR jsem spolus Nissan Juke a Jeep Renegade dal do hledáčku na budoucí auto. Papírově a dle recenzí bylo C-HR defakto vítězný model v benzínové verzi Juke nejvíce zastaralý, ale se slušnou motorizací až 217 koní, benzín, nafta, 4x4. Renegade - kořeny Fiat, velký prostor uvniř, velká nabídka pohonů 110-170 koní, 4x4 včetně ultimátní verze Trailhook Po vyzkoušení nastal ovšem šok a to v neprospěch C-HR, kde se stal Renegade vítězem, vnitřní prostor největší ze všech, perfektní kufr s dvojitým dnem, rovná plocha. Renegade o 100% žehlí povrch lépe už v základní dvojkolce, ve čtyřkolece ještě lépe, menší náklony v zátáčkách, větší výkon, kroutící moment, automat 9 stupňů! excelentně hladce řadí, pohodlnější sedačky, lepší audio, lepší výhled ven a lépe citelná šířka a délka auta při jízdě v pruzích. Renegade s Uconect rádiem už vzákladní 5" verzi je o 100% lepší jak velká ale přitom zbytečná obrazovka v C-HR co nic nezobrazuje respektive ano, archaickou navigaci, u Uconnect bonus aplikace v telefonu pro kontrolu nad vozem Takže C-HR bude možná lepší držák, ale jinak zcela průměrné auto, které si svoji sebevědomou cenu nezaslouží Klady: Wow efekt Externí design Interní design až na pár detailů (lesklé černé plochy, laciná látka sedaček) Nic v interiéru nevrže Velikost kufru v dané třídě je ok Přesné řazení Zápory: Pozice za volantem Málo stavitelný volant pro člověka 190cm Místo spolujezde a vzadu pro člověka max 180cm Málo akční brzdy (vůz měl najeto 5800 km) Stísněný prostor na to, jak velké auto je. Prostor jak vepředu tak vzadu pro malé hubené postavy Benzínový motor, špatné odhlučnění, hluk již od 2000 otáček, svist vzduchu okolo karoserie od 80km Motor slabý výkon 117 a 185ps je na tak těžké auto málo Průměrný podvozek, nerovnosti nežehlí jak je očekáváno, v zatáčkách se prudce naklání Malá světlá výška podvozku, stěží na prašnou a štěrkovou cestu Infotejtment je parodie, rozlišení, nic nezobrazuje oproti konkurenci (Uconet FCA group, icocpit PSA, virtual cocpit tegra v Škoda, VW, Porsche, Seat,...) Nešikovné umístnění tlačítek na volantu Malý volant, netopí v celé ploše Průměrné audio (verze Dynamic) Špatný výhled ze zrcátek špatné rozlišení zadní kamery Pomalá reakce parkovacích čidel Jízdní asistenty průměrné vůči konkurenci Vysoká cena, na to co (ne)nabízí Nakládací hrana kufru je vysoko, schod po sklopení zadních sedaček Špatný výhled v bok a vzad Malá přihrádka u spolujezdce Spotřeba 7.5 - 8.5l !
Bert Shadow (neregistrovaný)
S kolegou Martinem plně souhlasím. Jen bych doplnil několik nedomyšleností typických pro Toyotu: 1) není schránka na brýle Proč? 2) není kam uložit povinné reflexní vesty. Do odkládacích prostor by se jich asi povinných 5(!) kusů nevešlo. Pod sedadlem spolujezdce prostor je, ale tak nějak konstruktéři zapomněli tam dát šuplík - výsuvnou schránku 3) úložný prostor ve středovém tunelu je sice docela prostorný, ale až dost hluboký. Jeho čistění bude asi docela problém, jako veškeré odkládací prostory. Asi by pomohla inspirace konstruktérů u konkurenčních značek 4) nepochopitelná absence kontrolka na palubním počítači stavu kapaliny u ostřikovačů. Velice nebezpečné!! To má každá 15 let stará Fabie. 5) ta reálná spotřeba benzinu je nehorázná a nepochopitelná.